Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sylvia
dunja schreef: mmm, nee ik denk toch een soort of allergie. Want de bulten waren vanmorgen weg. Maar vanmiddag buiten geweest en ze zijn er weer. niet zo erg dik maar ze zit er toch weer onder dus zal toch nog even met de da contact opnemen.
Ja dat klopt dat had Eden ook het ligt namelijk ook aan de lichaamstemperatuur of je de bulten ziet, bij Eden waren ze ook weg en dan weer terug en dan weer erg terug en dan weer een beetje. Ik zou een homeopatisch middel geven tegen de allergie.
Door dunja
Hoi Silvia,
Weet je ook wat voor middel ik kan geven?, ben er niet zo in thuis.
Door Femke
dunja schreef: Hoi Silvia,
Weet je ook wat voor middel ik kan geven?, ben er niet zo in thuis.

sylvia schreef op het vorige blad:
sylvia schreef:
Je kunt er Apis mellifica voor geven.
Door Happy Tail
wat kun je daar van schrikken nietwaar?

hier heb ik enkele weken geleden ook een bultenmonster gehad. was vast van een of andere plant, we waren op een nieuw stuk wezen wandelen en een uur of 4 later zat ze onder de bulten, mn poten en flanken. na een uurtje was alles weer weggetrokken, nog enkele dagen lang kwamen ze af en toe terug. nu dus bultenvrij......ik ben er nog niet echt achter welke plantesoort het is geweest, want ik ga uiteraard voorlopig niet meer terug naar het bultjes wandelveld
Door dunja
Ja, ik was echt overspannen. Eerst niet zo erg, maar hoe langer ik er naar keek des te banger werd ik.
Zit nu ook al te denken dat het mischien vlooien allergie is.
Heb haar gisteren natuurlijk vlooienmiddel gegeven. Eerder durfde ik niet ivm de bulten. Even afwachten maar. Maar vervelend is het wel, het ziet er ook zo vreselijk naar uit.
Door sylvia
dunja schreef: Ja, ik was echt overspannen. Eerst niet zo erg, maar hoe langer ik er naar keek des te banger werd ik.
Zit nu ook al te denken dat het mischien vlooien allergie is.
Heb haar gisteren natuurlijk vlooienmiddel gegeven. Eerder durfde ik niet ivm de bulten. Even afwachten maar. Maar vervelend is het wel, het ziet er ook zo vreselijk naar uit.
Ja je wordt niet vrolijk van die kwaddels :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door