-sanne schreef: Ik snap je punt. broodfokkers moeten gewoon eens verdwijnen van de aardbol maar jamakkelijker gezegd dan gedaan.Hier ben ik het helemaal mee eens. Toby was ook nog maar een half jaar toen bleek dat zij Pattella had. Aan het X-je voor het woordje Maltezer kun je al zien dat Toby ook niet bij een echte fokker vandaan kwam. Toen der tijd namen wij dus ook een risico.
ze heeft het hondje nu eenmaal dus moet er voor gezorgd worden.
Ik vind het niet zo aardig omdan gelijk te zeggen dat als het zoveel geld gaat kosten dat iemand dan wel anders piept. Je moet mensen niet veroordelen als je ze niet kent.
Er zijn gelukkig ook echt mensen die dat er voor overhebben en dan eten ze maar een boterham minder.
Maar verder heb je helemaal gelijk hoor
Maar vanaf het moment dat ik Toby voor het eerst in mijn armen hield was het gelijk al MIJN KIND !!! En dan maakt het mij ook niet uit wat ik er voor over moet hebben om ervoor te kunnen zorgen dat mijn "kids" een goed en gelukkig leven hebben. Toen der tijd was die 500 Euro ook best veel geld...maar als ik dan kijk wat ik er dagelijks voor terug kijk dan valt die 500 Euro toch echt in het niet !!!!!