Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Twister
Nee dat heb ik niet gedaan, maar ik geef toch al op wisselende tijden, ivm. trainen ´s avonds. Ik heb wel in het begin als ze begonnen te "zeuren" ze een paar een pensstaafje oid. gegeven. En dit kon ik later zo weglaten.
Door Helen
Gewoon hoppa in een keer. Als je eten geeft als je hond gaat zeuren beloon je het gezeur en wordt het naar alle waarschijnlijkheid alleen maar erger.

groetjes Helen
Door Janet
Wat ik heb gedaan met Kali is gewoon het afbouwen van de hoeveelheid 's morgens en de avondmaaltijd opbouwen. Rustig aan. Geef Tjeesie maar de tijd om er aan te wennen. En dan kun je eventueel de avondmaaltijd (enige maaltijd) rustig iets afbouwen. Langzaam minderen werkt meestal het beste, als er verder geen medische noodzaak aanwezig is.
Door Helen
[quote="Janet"]
Wat ik heb gedaan met Kali is gewoon het afbouwen van de hoeveelheid 's morgens en de avondmaaltijd opbouwen. Rustig aan. Geef Tjeesie maar de tijd om er aan te wennen. En dan kun je eventueel de avondmaaltijd (enige maaltijd) rustig iets afbouwen. Langzaam minderen werkt meestal het beste, als er verder geen medische noodzaak aanwezig is.
[/quote]

Inderdaad Janet, dat is wel het verstandigst. Al heeft Balou ook een poos op 1 keer per dag gestaan en dat had ik hup in een keer gedaan en daar had ze geen problemen mee. Het zeuren 's ochtends was ook na een dag of drie afgelopen.

groetjes Helen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door