Baily,
Veel succes en veel plezier gewenst met je nieuwe snacks!
Liefs,
Spook, Monster en Vondel
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Robin86 schreef: hij eet geen velletjes........ daar is meneer niet van gedient hoorWhaha, nou ja, we zien het wel... Ik smeer me wel in met kattengeur! Misschien wil het helpen, haha.... Heeft hij de tweede muis zo opgegeten of moest je 'm ook openmaken???ik heb met een beetje moeite net de tweede muis gegeven en die is (op vel,staart en kop na) helemaal verdwenen...
wat ik wel grappig vond was dat er zo'n heel zielig klein pootje is achtergebleven
en dat kroelendat weet ik niet, hij is eenkennig
maar ik hou hem wel even op schoot en als je er een tijdje ben zal het wel wennen.
Robin86 schreef: ik heb de tweede hetzelfde gegeven als gisteren 8)Goedzo! Baily is wel een slimmerd ;)Ben benieuwd hoor of hij een hele duif gaat eten! Misschien is hij wat geïntimideerd door de muis??? Heb je die muis al aan een draadje gebonden??? Nou goed... Ik hoor 't morgen wel!
en hij reageert op zo'n hele muis echt grappig
hij komt eerst heel bewonderend kijken wat ik voor em pak..... dan hou ik het voor zijn neus en ruikt hij eraan, en dan knijpt hij zijn ogen samen en trekt een vies koppie en loopt achteruit weg van de muis![]()
als hij dan in stukkies ligt gaat hij wel eten.
ik laat de stukken duif nu ook groter en dat gaat best, hij zit flink te kauwen![]()