Ik voer wel twee keer per dag, die regel heb ik dan wel weer

Geloof dat Roef het wel goed vindt.
Hij is van de soort 'komt het niet nu, dan komt het een uurtje later'.
Dus we passen wel bij elkaar.
Moderator: Lizzy
Lupa schreef: hier voer ik 1x per dag laat in de middagHier hetzelfde
toen ik 2x per dag voerde merk ik dat de honden meer op eten waren(gek he)
Pauline schreef: Nou ik ben inmiddels zover dat ik het een beetje afwissel. Soms 2x per dag en soms 1x. Heb gemerkt dat Joris (1 jaar, 9 kg, 300 gram per dag) er echt moeite mee heeft om zijn portie in een keer op te eten. En als hij nou aan de dikke kant was, was dat geen probleem. Joris is echter behoorlijk schraal en kan geen gewicht missen.![]()
Hij is echter wel weer zo dat, op het moment dat hij iets krijgt dat ie echt lekker vindt (kip, kip, kip en nog eens kip is duidelijk favoriet), hij wel alles op kan!![]()
Maar goed 't is niet anders. Ik heb het echt geprobeerd met hem niets anders te geven en de volgende dag weer voor te zetten, maar ik vrees dat zijn adem langer is dan de mijne......
![]()
![]()
Hij eet dan gewoonweg niet.
Nu geef ik ze, als ze kip krijgen, 1x per dag (dat komt wel op) en anders voer ik Joris 's ochtends 150 gram en Joep een ieniemienie hapje (anders vind ik het zielig, ja ja.... ik weet het) en 's avonds het grootste deel.
Femke schreef: Dan zeg ik wel eens in een boze bui dat ik de volgende keer brokken bij de aldi meeneem voor hemVolgens mij at Joris ze nog op ook!