Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Liselot
Ze bezorgen. Wel 15 euro bezorgkosten, maar ik heb dat er bij een doos kuikens al uit.
Door Bernadette
Ja, of je maakt een poel voor mensen die bij je in de omgeving wonen! Die 15 euro heb je eruit hoor! Ik heb voor 90 euro een vriezer vol zitten. Denk dat ze daar wel een half jaar mee vooruit kunnen! :)
Door *Robin*
heb je een internet site of iets waar ik ook een keertje kan kijken? als hij die muisjes van jou lust kunnen we misschien samen eens een keer bestellen 8) dat zou echt geweldig zijn ;D
Door sylvia
Bernadette schreef: Ja, of je maakt een poel voor mensen die bij je in de omgeving wonen! Die 15 euro heb je eruit hoor! Ik heb voor 90 euro een vriezer vol zitten. Denk dat ze daar wel een half jaar mee vooruit kunnen! :)
Oke dat is te overdenken maar ja ik weet ook niet of ze het allemaal lusten :-\
Laatst gewijzigd door sylvia op di 16 mei 2006, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Bernadette
sylvia schreef: Oke dat is te overdenken maar ja ik weet ook niet of ze het allemaal lusten :-\
Wat lusten ze dan? Ze hebben echt veel verschillende dingen. Ratten, muizen en kuikens gaan er toch meestal wel in? Kwartels en Duiven zijn misschien even wennen, maar moet ook te doen zijn. Kan je niet ergens uit proberen. Wij hebben om te testen of ze het wilden eten bij de reptielenzaak muisjes en ratjes gehaald om te proberen. Bij de Islamiet kwartels en duiven gevraagd met bevederde koppies...
Door Bernadette
Robin86 schreef: heb je een internet site of iets waar ik ook een keertje kan kijken? als hij die muisjes van jou lust kunnen we misschien samen eens een keer bestellen 8) dat zou echt geweldig zijn ;D
http://www.kiezebrink.nl
Door sylvia
Bernadette schreef: Wat lusten ze dan? Ze hebben echt veel verschillende dingen. Ratten, muizen en kuikens gaan er toch meestal wel in? Kwartels en Duiven zijn misschien even wennen, maar moet ook te doen zijn. Kan je niet ergens uit proberen. Wij hebben om te testen of ze het wilden eten bij de reptielenzaak muisjes en ratjes gehaald om te proberen. Bij de Islamiet kwartels en duiven gevraagd met bevederde koppies...
Muizen lusten ze wel maar alleen als ze nog leven dus eigen vangst, ik weet niet of ze het willen eten als ze dood worden aangeboden , Duif eten ze niet dat weet ik al.
Door Bernadette
sylvia schreef: Muizen lusten ze wel maar alleen als ze nog leven dus eigen vangst, ik weet niet of ze het willen eten als ze dood worden aangeboden , Duif eten ze niet dat weet ik al.
Dan ff uitproberen. Hier hebben we bij één van de katten een draadje eraan gedaan... Heel luguber ja, maar we zijn ermee gaan spelen (de duif) om hem toch het gevoel te geven dat hij zijn eigen prooi had gevangen....
Door Nelly
Die 2 ouwetjes van 16 jaar hier zijn helaas al zo lang gewend aan blikvoer dat ik al blij ben dat ze nu kvv willen eten. Dat gaat ook vrij goed moet ik zeggen. Die Rooie van 1.5 jaar is een ander verhaal: hij (vr)eet vrijwel alles, van stukken runderstrot, kippenek of schapenvlees, noem maar op. Maar sinds hij los buiten mag lopen, komt hij met de meest uiteenlopende prooien thuis zoals muizen, konijntjes en diverse soorten vogels. Die worden in hun geheel opgegeten. De stukjes bot die SR niet weg krijgt, worden door Andor verorbert. Die vogels vind ik minder, maar het is niet anders. Wat ik hiermee wil zeggen is dat de Rooie eigenlijk uit eigen keuze barft en daar bijzonder wel bij vaart als ik hem zo bekijk en zijn vachtje voel.
Door roefus
Bailey !!!!
yak..yak..yak....gadver....ik heb helemaal beeld, gruwel :P :P :P
Door *Robin*
roefus schreef: Bailey !!!!
yak..yak..yak....gadver....ik heb helemaal beeld, gruwel :P :P :P
wil je echt beeld hebben??? 8) :P
Door roefus
Robin86 schreef: wil je echt beeld hebben??? 8) :P
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........ 8) 8) :P :P :-X
Door Nelly
Beeld kan ik je niet geven, maar als we het over een echte barf-kat hebben...
Door roefus
Robin86 schreef: aaaahhh toe nou :-[ ;D ik heb foto's 8)
sodemieter op >:(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door