Moderators: koekje, pearlsofpassion
Bernadette schreef: Ja, of je maakt een poel voor mensen die bij je in de omgeving wonen! Die 15 euro heb je eruit hoor! Ik heb voor 90 euro een vriezer vol zitten. Denk dat ze daar wel een half jaar mee vooruit kunnen!Oke dat is te overdenken maar ja ik weet ook niet of ze het allemaal lusten![]()
sylvia schreef: Oke dat is te overdenken maar ja ik weet ook niet of ze het allemaal lustenWat lusten ze dan? Ze hebben echt veel verschillende dingen. Ratten, muizen en kuikens gaan er toch meestal wel in? Kwartels en Duiven zijn misschien even wennen, maar moet ook te doen zijn. Kan je niet ergens uit proberen. Wij hebben om te testen of ze het wilden eten bij de reptielenzaak muisjes en ratjes gehaald om te proberen. Bij de Islamiet kwartels en duiven gevraagd met bevederde koppies...![]()
Robin86 schreef: heb je een internet site of iets waar ik ook een keertje kan kijken? als hij die muisjes van jou lust kunnen we misschien samen eens een keer bestellen 8) dat zou echt geweldig zijnhttp://www.kiezebrink.nl![]()
Bernadette schreef: Wat lusten ze dan? Ze hebben echt veel verschillende dingen. Ratten, muizen en kuikens gaan er toch meestal wel in? Kwartels en Duiven zijn misschien even wennen, maar moet ook te doen zijn. Kan je niet ergens uit proberen. Wij hebben om te testen of ze het wilden eten bij de reptielenzaak muisjes en ratjes gehaald om te proberen. Bij de Islamiet kwartels en duiven gevraagd met bevederde koppies...Muizen lusten ze wel maar alleen als ze nog leven dus eigen vangst, ik weet niet of ze het willen eten als ze dood worden aangeboden , Duif eten ze niet dat weet ik al.
sylvia schreef: Muizen lusten ze wel maar alleen als ze nog leven dus eigen vangst, ik weet niet of ze het willen eten als ze dood worden aangeboden , Duif eten ze niet dat weet ik al.Dan ff uitproberen. Hier hebben we bij één van de katten een draadje eraan gedaan... Heel luguber ja, maar we zijn ermee gaan spelen (de duif) om hem toch het gevoel te geven dat hij zijn eigen prooi had gevangen....
roefus schreef: Bailey !!!!wil je echt beeld hebben??? 8)
yak..yak..yak....gadver....ik heb helemaal beeld, gruwel![]()
![]()
Robin86 schreef: wil je echt beeld hebben??? 8)neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........ 8) 8)![]()