[quote="Jolly"]
ik heb wel van de zomer met hem gefietst hoor, gewoon los naast of aan de lijn, geen probleem, mits er niet al te veel verkeer rijd( en dat valt bij ons redelijk mee).
Het probleem is ook niet dat hij te dik is of zo, maar dat we eigenlijk van de koekjes( granen) af willen (ik moet dus zelf aan de bakkerij gaan, net als Eva van Chooky), maar als hij nix krijgt, dan gaat tie lopen jatten. snaaien etc etc .
Chasey heeft het de 1ste 10 maanden van zijn leven niet echt super gehad, dus we denken zelf , dat hij wel eens "vergeten" is met voeren, dus heeft hij zichzelf aangeleerd, dat als er wat ligt, pakken wat je pakken kan, anders krijg ik dalijk helemaal nix meer. Net zoasl Hart755 al zegt.
Paul, ik durf dat (nog) niet aan maar 1 keer per dag te voeren

, ben dan echt bang dat hij nog meer gaat lopen jatten en dat hebben we nou eindelijk redelijk onder controle.
[/quote]
Jolly, een hond denk niet terug in de tijd. Zo van vroeger kreeg ik soms niets dus laat ik nu maar zo veel mogelijk eten. Verder denk ik dat je een retorische vraag stelt, je weet zelf het antwoord al. Drie keer per dag voeren lost niets op. En ik denk ook niet dat dat past bij een carnivoor.
Waarom probeer je een keer per dag voeren niet gewoon? Als het na een week of zo niet goed gaat kan je toch altijd terug. Wie niet waagt wiet niet wint
groetjes en succes Helen