Toch kan hij het af en toe niet laten om terug te keren naar zijn roots.... Bij deze één van deze momenten vastgelegd op de gevoelige plaat

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Robin86 schreef: ja kan me voorstellen dat je je eigen dan zorgen maakt.Toevallig! Wij wonen ook in zuid!!! Het heeft me ook zes jaar gekost hoor, voordat hij binnen wilde blijven
zou ik ook doen hoor!!
ik zou al niet willen dat mijn katje buiten loopt.
ik woon in rotterdam charlois en veel verkeer hier
ik zie wel regelmatig katten buiten lopen hier maar die hebben allemaal een bandje.
mijn katje kan ook niet naar buiten want ik heb een bovenwoning.
wel goed dat je vondel nu binnen kan houden, dat is met een "zwerfkat" toch erg moeilijk, lijkt mij.
Ik zei tegen mijn vriend dat ik die kat had zien scharrelen,
toen zei hij: "ach, je kan niet in je eentje de wereld redden". daar heeft hij wel gelijk in.
maar als ik er nog een keer een zie, en ik krijg m te pakken,
neem ik m mee naar huis en hou ik m!!!
Robin86 schreef: dat is een aardig tijdjeIk ben verhuisd en vanaf dag één heb ik 'm binnen gehouden. Op een gegeven ogenblik hield hij op met zeuren bij de deur en het raam. Nou PERFECT dacht ik
maar alles went 8)
sylvia schreef: Mijn bengaal was niet buiten gewend maar moest echt naar buiten en zelfs de tuin was niet genoeg. Ik heb hem laten gaan en banaf dat moment was hij gewoon weg een geweldige kat. Helaas is hij met een jaar doodgereden maar als ik moest kiezen liet ik hem weeer gaan, deze kater was niet gelukkig op een klein terratoriumTja, ik kon Vondel ook écht niet binnenhouden in mijn andere huis. Misschien is het voldoende dat hij nu twee huisrivalen heeft? De twee oci's zijn namenlijk niet zijn beste vrienden, maar ze leven wel samen in één huis.