[quote="oebaya"]
[quote="sylvia"]
[quote="balupa"]
Ligt zeker aan de hond zijn nestbroer kan iedere week van brok veranderen.
En als je perse toch brok wilt blijven geven doe het dan 1 keer per dag en niet 4 dagen vers en dan weer 3 dagen brok hou de regelmaat er dan gewoon in.
Ik wil alleen nu alvast weten welke brok mee mag op vakantie

[/quote]
mijn honden kunnen zeker niet ongestraft van brokken veranderen en dat is ook een heel ander verhaal dan een vershond even overzetten op brokken.Welke brokken je mee moet nemen,ik denk die brok waar je honden niet van aan de schijt gaan.
[/quote]
En hoe weet je nu dat je honden niet aan de schijt gaan van een brok? Door ze die brok te geven, maar als je dat vlak voor je vakantie doet, dan kon je er nog wel eens niet uit zijn tegen dat je echt vertrekt. Geef je ze nu door het jaar toch brokken erbij, dan weet je zeker, dat er geen problemen zijn. Want Nutro is misschien bij jou in de buurt overal te krijgen (erg goede vertegenwoordiger zeker in die regio), hier niet en dan praat ik over omgeving Maastricht. En in België hoef ik er hier in de omgeving al helemaal niet naar te gaan lopen zoeken.
gr.
Nicolette
[/quote]
Nicolette,het is ook niet gezegd dat jou honden het op Nutro ook goed doen,en ik neem aan dat jij ook wel weet welke brok jou honden verdragen ,waar ze niet van aan de schijt gaan,tenslotte heb jij altijd brokken gevoerd en ik nooit ,en ik weet ok dat ik sommige brokken niet moet geven en dat nutro wel goed valt.
Kijk dat je ze eens een probeer zakje geeft om te kijken welke brok het best bij ze past,waar ze dus probleemloos op over schakelen,wil niet zeggen dat je dit bewerkstelligd door ze het hele jaar wekelijks brokken te geven.als je je hond iedere week over kan zetten lukt dit ook enkele malen per jaar als je op vakantie wilt.