Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
tieneke schreef: Zet hem op Truus! ;D
De laatste pondjes gaan zeker lukken :P
We doen ons best Tieneke en het gaat zeker lukken ;)
Het kost niet veel moeite en we gaan gewoon door met het dieet. Straks moeten we de anderen nog in de gaten houden ook, die eet alles op en voorheen was het een echt trutje qua eten betreft ;D
We doen wat voor onze beessies he.
Door ardley
Hartelijk dank voor de vele reacties die ik mocht ontvangen na mijn inloggen. Ik hoor dat jullie veel plezier hebben als jullie gaan wandelen. Erg leuk vond ik opmerkingen van Pam en Shiva. Maar ik was vooral verrast door de vele verwelkomingen en allemaal ze positief! leuke club zijn jullie en misschien nog eens tot ziens op een van jullie wandelingem
Ardley (Hans)
Door Yorick
Truus schreef:

We doen ons best Tieneke en het gaat zeker lukken ;)
Het kost niet veel moeite en we gaan gewoon door met het dieet. Straks moeten we de anderen nog in de gaten houden ook, die eet alles op en voorheen was het een echt trutje qua eten betreft ;D
We doen wat voor onze beessies he.
Deze berichtjes geven me echt moed om Lenka ook op haar dieetje te zetten! Begin maart ga ik eindelijk beschikken over de kruidenmix en dan moet Lenka er ook aan geloven, het zal me benieuwen maar als het bij Timo zo goed lukt dan hoop ik dat het hier ook zo zijn zeker!! Was Timo ook een onverzaadigbaar vat??
Door avalon
Bij mij is Angie een onverzadigbaar vat ;D Hoewel Avalon er ook wat van kan hoor. Op de een of andere manier krijgen ze het toch wel voor mekaar om meer te eten dan ik ze geef. Ben zondag ff bij Avalons dochter op visite geweest en daar werd ook gelijk de bak met brokken leeggevreten door die monsters van mij. Gelukkig krijgt die hond afgewogen hh brok en niet onbeperkt eten en hadden die van mij nog niks gekregen (krijgen ze nooit als ze met de auto meemoeten) Ik heb ze die avond ook maar niks meer gegeven omdat ik niet wist hoeveel ze op hadden. Want ik was ook niet niet optijd met de brokjes van Ardley opzij te zetten. Daar hadden ze ook al weer van gegeten. Ik kan er gewoon nergens mee komen waar eten staat. :-[ :-[ :-[ Dan is het weg. Maar er zit gemiddeld gezien een duidelijk daland gewicht in. Nu ik nog want daar zit weer een duidelijk stijgend gewicht in :-[
Door avalon
Truus hoe gaat het met de woefkes? Die van mij gaan goed. Ik heb ze niet meer op de weegschaal gehad, maar het ziet er goed uit. Jeanne had ze een ruim maand niet gezien en die kon goed zien dat ze waren afgevallen. Avalon heeft weer een taille :D en Angie gaat ook de goede kant op, die had vooral een dikke kont ;D. Morgen gaan we weer naar de hondenschool voor het eerst dit jaar. We beginnen weer met de behendigheid waar we vorig jaar gestopt waren. Dua hebben ze toch weer wat meer beweging :D (en ik ook).
Door Truus
avalon schreef: Truus hoe gaat het met de woefkes? Die van mij gaan goed. Ik heb ze niet meer op de weegschaal gehad, maar het ziet er goed uit. Jeanne had ze een ruim maand niet gezien en die kon goed zien dat ze waren afgevallen. Avalon heeft weer een taille :D en Angie gaat ook de goede kant op, die had vooral een dikke kont ;D. Morgen gaan we weer naar de hondenschool voor het eerst dit jaar. We beginnen weer met de behendigheid waar we vorig jaar gestopt waren. Dua hebben ze toch weer wat meer beweging :D (en ik ook).
Ja Yorick Timo was inderdaad een onverzadigbaar vat ;)

Renate, ik heb Timo ook niet meer gewogen maar ik kan het zelf eigenlijk niet zo goed zien. Het gaat niet erg hard mer moet ik zeggen. Toch krijgt hij maar een schijf met de rest Fyto. Moet toch nog meer afvallen volgens mij.
Fijn dat het met jou doggy's wel zo goed gaat. Misschien moet ik ook maar eens naar Jeanne om te laten keuren ;D
Door avalon
Als je naar de volgende wandeling komt moet het degene die hen de vorige wandeling gezien hebben gewoon opvallen. Mij valt het ook niet echt op, maar ik zie ze elke dag ;D. Hoewel Avalon nu een duidelijk zichtbare taille heeft wat ze eerst niet had. Aan Angie merk ik vooral dat ze levendiger is en de weegschaal gaf minder gewicht aan, dus hopelijk ziende wandelaars het. ;)
Door casangio
Hoi allemaal,

Ben ik goed geinformeerd dat je de Fytomix van Bibi afgezien van Hoogvliet alleen bij particuliere verkopers kunt kopen ??? ??? ??? ??? Dus niet in een of andere winkel ??? ??? Weet iemand het adres van Bibi in Hoogvliet en verkopen ze daar rechtstreeks aan particulieren of wordt het alleen door hun verdeeld aan de particuliere verkopers??
Weet iemand hier iets over?
Alvast bedankt, alma
Door Femke
Hoi Alma,

Ik voer dan zelf geen Bibi dus ik weet niet precies hoe het daar gaat met de verkooppunten, maar je zou een telefoonnummer van de website kunnen plukken en even kunnen bellen.

Of Paul Barte een PB sturen (hij bijt niet ;D ;D....meestal......)
Door Truus
Het afvallen gaat niet hard, hij is zelfs 2 ons aangekomen ???.
Ze krijgen toch niet meer spieren door het versvlees he ;D
Hoe lang mag ik doorgaan met de helft versvlees en de rest Fyto?

Grts Truus.
Door Paul_Barte
Truus schreef: Het afvallen gaat niet hard, hij is zelfs 2 ons aangekomen ???.
Ze krijgen toch niet meer spieren door het versvlees he ;D
Hoe lang mag ik doorgaan met de helft versvlees en de rest Fyto?

Grts Truus.
LOL LOL....die Truus ;)

Een hond die overgezet wordt op versvlees krijgt inderdaad meer spieren en het vetweefsel wordt 'opgegeten' zo kan het dus zijn dat de hond OPTISCH is afgevallen maar op de weegschaal iets is AANGEKOMEN!!! Waarom?......spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel!!
Een weegschaal is dan ook maar een hulpmiddel net als tabellen enz.....voelen en kijken geeft het uiteindelijke oordeel.
Door Truus
Paul_Barte schreef:

LOL LOL....die Truus ;)

Een hond die overgezet wordt op versvlees krijgt inderdaad meer spieren en het vetweefsel wordt 'opgegeten' zo kan het dus zijn dat de hond OPTISCH is afgevallen maar op de weegschaal iets is AANGEKOMEN!!! Waarom?......spierweefsel is zwaarder dan vetweefsel!!
Een weegschaal is dan ook maar een hulpmiddel net als tabellen enz.....voelen en kijken geeft het uiteindelijke oordeel.
De enigste remedie is...weegschaal uit het raam gooien ;)

Optich gezien is hij inderdaad afgevallen en ziet er mooier uit vind ik. Inderdaad ook minder vet.Er zit weer meer model in en niet vierkant 8)
Manlief vindt van niet dus zijn hier de meningen verdeeld

Dan had ik toch gelijk met meer spierweefsel. ;D Ha ha.

Ik ga nog wel even door zo met de voeding.
Bedankt.
Laatst gewijzigd door Truus op zo 07 mar 2004, 18:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door avalon
Nou ik zei aan mijn honden ook niet echt veel, hoewel... er is een taille waarneembaar :D, mmar er zijn mensendie het wel zien omdat ze mijn honden lang niet gezien hadden. Wat het gewicht betreft schommelt het ook wel wat. De ene keer wat meer en de andere keer wat minder. Maar ze blijven nu wel honger hebben heb ik het idee. Dat zou weer kunnen komen omdat we ook weer met trainingen zijn begonnen (behendigheid).
Door Truus
Dus bij jou schommelt het ook nogal.

Wacht maar.....over 3weken mag Timo weer achter de konijnen aan op Terschelling 8). Gaan we 2 weken struinen in de duinen en dan valt hij altijd af :P ;D

Heb je nog v.v. besteld?
Groetejs Truus.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door