[quote="Rovanna"]
Goh Rachel wat goed dat je nu al nadenkt over het menu van jouw toekomstige pupje. Misschien moet je ook het boek van Ian B. eens lezen: grow your pups with bones.
Jammer trouwens dat jouw pup eerst brokken krijgt; echt eeuwig zonde

Ik heb neit alle berichten van jou hier gelezen dus wellicht stel ik een overbodige vraag: waarom in het weekend kvv en niet zelf samenstellen?
[/quote]
Al mijn berichten gelezen? Whahaha, dan had je aardig wat te doen!
De kvv is niet weekend afhankelijk hoor, maar die krijgt hij er gewoon (af en toe) tussen door... Ik begin er in elk geval mee (mede doordat hij uit Italië komt, daarom enorm veel indrukken te verwerken krijgt en ook nog es de overstap van brok naar vers gaat maken). De andere reden is dat ik het wel makkelijk vind om af en toe kant en klaar te voeren (bijv. als we ergens heen gaan en dat doen we nogal eens)... Daarnaast roept het hele barfverhaal een beetje weerstand op bij mijn man en om hem te gemoed te komen, wil ik best af en toe een kvv dag inlassen. Hij heeft gewoon meer tijd nodig om er aan te wennen, dat komt vanzelf (en kan ik de kvv maaltijden altijd in de toekomst nog weg gaan laten)... Duw en trekwerk hebben bij hem averechts effect, dus daarom de keuze om het rustig aan te gaan doen en hem stap voor stap te laten wennen.... Als hij eenmaal enthousiast wordt, dan gaan we weer een tandje harder (hij is net als een malamute, moet eerst effe op gang komen

).
Rachel.