Sonja schreef: Nee, ik ben ook niet zo dol op die beestjes.Ik heb zelfs jeuk in mijn oren en in mijn neus
Krijg trouwens ook spontaan jeuk bij het lezen van deze topic.

Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Nee, ik ben ook niet zo dol op die beestjes.Ik heb zelfs jeuk in mijn oren en in mijn neus
Krijg trouwens ook spontaan jeuk bij het lezen van deze topic.
Laura2004 schreef: Ik heb zelfs jeuk in mijn oren en in mijn neusWaarom dacht je dat jouw dieren geen vlooien zouden krijgen? Dat heeft niks met wel of niet schoon zijn te maken hoor. Ze hoeven maar een egel tegen te komen, die barsten nl. van de vlooien, en het is raak. Eekhoorntjes en vossen zijn ook van die goeie leveranciers en reeen zijn favoriet voor teken. Daarom hier in het vlooien-teken seizoen toch maar druppels en/of bandjes. Andor had vorige week alweer een vieze teek in zijn gezicht en 2 dagen later een op z'n achterpootje. Bah, ik vind het zulke vieze krengenEcht alles kriebelt! En het ergste is dat die arme beestjes best wel een tijdje jeuk hebben, maar ik dacht dat mijn honden gewoon nooit vlooien zouden hebben of krijgen
Maar dat is dus niet het geval, ze zullen wel opgelucht zijn dat de jeuk straks over is.
Nelly schreef: Waarom dacht je dat jouw dieren geen vlooien zouden krijgen? Dat heeft niks met wel of niet schoon zijn te maken hoor. Ze hoeven maar een egel tegen te komen, die barsten nl. van de vlooien, en het is raak. Eekhoorntjes en vossen zijn ook van die goeie leveranciers en reeen zijn favoriet voor teken. Daarom hier in het vlooien-teken seizoen toch maar druppels en/of bandjes. Andor had vorige week alweer een vieze teek in zijn gezicht en 2 dagen later een op z'n achterpootje. Bah, ik vind het zulke vieze krengenIk weet wel dat het niks met vies zijn of schoon zijn te maken heeft, maar omdat ze nog nooit vlooien hadden gehad ging ik er gewoon van uit dat ze ze nooit zouden krijgen. Ziggy is heel erg allergisch voor vlooien middel, dus ik gebruik dat liever niet bij haar, vandaar. Het was gewoon naïeviteit (als dat een woord is).![]()
Bianca1 schreef: Ik leef met je mee LauraOh ja, de auto!! Goed dat je dat zegt!
Afgelopen najaar hier hetzelfde probleem gehad met Odin op bed
Ik ben zeer rigoreus te werk gegaan, heb vlooiendruppels- poeder- én spray in de strijd gefgooid, werkelijk alles gewassen, alle knuffels een nacht in de poeder en daarna in de wasmachine, het hele huis gezogen en gesprayed (vergeet de auto niet) en het is gelukt hoor! het is echt heel vies om vlooien in je huis te hebben, sindsdien doe ik toch ook maar een pipetje in het vlooienseizoen.................succes![]()
Netty schreef: als je gezogen hebt.....dan of een prop krant in de opening doen, anders komen ze er vrolijk uitspringen, of de zak direct weggooien 8)OOOO