zo ik ben terug van de chiropracter.
dat was me toch wat zeg. 8) ( op t feit na dat ik 45 minuten moest wachten

)
eerst hebben we minx besproken, toen de foto's bekeken, toen buiten gewandeld een heel stuk met minx.
de foto's vond ze niet zo heel best, maar wat de conclusies waren klopte wel zei ze.
ze noemde spondolyse of zo ( hoe schrijf je dat?

)
maar ze heeft minx dus echt een half uur behandeld voor al die afwijkingen, maar minx heeft totaal geen last daarvan zegt ze.
ze denkt in de toekomst misschien wel en dan ook omdat er artrose gevormd gaat worden.
maar minx dr probleem is dr schouder ( wat ik dus al zei vanaf t begin)
de schouder is geluxeerd ( uit de kom ) geweest.

( fijn dat een da dat gemerkt heeft

)
hij zit heeeeel erg los en is niet best dus.
ze heeft m er in gezet, want ook nu zat ie niet goed op zn plek, minx heeft gepiept toen ze t deed

,
je hoorde krak, maar daarna ging minx toch kwispelen

8)

de verdere behandeling heeft minx heel braaf gedaan, ze vond het echt een super braaf hondje.

minx vond het ook echt heerlijk de behandeling dat kon je zien.
de eerste paar dagen kan ze last van de behandling hebben dus ga ik 5 dagen op de pijnstillers.
helaas kan ze verder dus niets voor me doen.
wel heb ik een behandelings plan.
3 maanden moet ik spieren gaan opbouwen en versterken in de schouder.
6 keer per dag aan de riem 15 minuten maximaal flink door wandelen.
( de rest van de tijd rust )
ergens op en af springen is verboden.
trap lopen en bal spelen verboden.
los lopen mag maar alleen als ze geen vreemde dingen gaat doen.
want omdat alles zo uitgerekt/verrekt is kan ie er makkelijk weer uitschieten.
( operatie is mogelijk, maar gaf ze nog niet als advies )
om minx bezig te houden moet ik speur en zoek spelletjes gaan doen.
ook heeft ze als advies gegeven om iets af te vallen, ze vond minx heel mooi slank, maar iets minder kon wel nog, elke gewicht is door die stomme bouw teveel. ( ze is ook iets aangekomen sinds ze mank loopt dus ze krijgt gewoon minder voer nu )
zwemmen is ook mogelijk, maar omdat een bull verkeerd zwemt zou t in zo'n speciaal zwembad het beste zijn.
dat was t ongeveer.
ik moet dus mn kamer gaan verbouwen, want minx springt steeds op bed en ze heeft een stoel die vrij hoog is die gaat nu ook weg.
en ik moet een bench gaan regelen voor de tijd dat ik geen overzicht heb op dr.
want anders doet ze dus nog alles wat niet mag.
minx zal t verschrikkelijk gaan vinden de eerste tijd, maar nu weet ik wat er is en dat het over kan gaan, dus ze moet nu van me.