Mensen verklaren ons soms voor gek dat we de katten niet vrij buiten laten lopen, maar mij bevalt het een stuk beter.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Chichi schreef: het punt is alleen dat we de katten hier altijd buiten hebben gelaten, en hoewel Bartje nu alleen nog onder begelijding naar buiten mag, is Siam véél minder rustig. Zowiezo maakt Chichi (een van de honden) de deur open...Wij hebben toentertijd ook onze 2 huiskatten van 13 jaar - die 12 jaar vrij buiten hadden gelopen - binnen gehouden in een afgeschermde tuin.
AstridStraver schreef: Harstikke fijn dat het beter gaat ;DWij hebben toentertijd ook onze 2 huiskatten van 13 jaar - die 12 jaar vrij buiten hadden gelopen - binnen gehouden in een afgeschermde tuin.Tja, maar dan moet je er niet eentje tussen hebben die de keukendeur open krijgt en wat de tuin afschermen betreft, kijk maar even op http://www.lemartinet.nl/fotos3.html
Wij hebben hier zelfs katten die de deuren zelf open kunnen maken, maar deurkrukken kan je omdraaien of ronde knoppen kopen. Niemand maakt hier dus de deuren open 8)
Kortom als je het echt wilt, dan kan je katten binnenhouden...
Chichi schreef: Tja, maar dan moet je er niet eentje tussen hebben die de keukendeur open krijgt en wat de tuin afschermen betreft, kijk maar even op http://www.lemartinet.nl/fotos3.htmlEh... tja, ik wist niet dat jullie 'als god in Frankrijk' wonen
Probeer dat is af te schermen. Zowiezo kan dat niet want de boer moet over ons terein om bij de mijngarden te komen.
AstridStraver schreef: Eh... tja, ik wist niet dat jullie 'als god in Frankrijk' wonen![]()
Chichi schreef: Tja, maar dan moet je er niet eentje tussen hebben die de keukendeur open krijgt en wat de tuin afschermen betreft, kijk maar even op http://www.lemartinet.nl/fotos3.htmlLijkt mij wel plaats genoeg voor een flinke ren!
Probeer dat is af te schermen. Zowiezo kan dat niet want de boer moet over ons terein om bij de wijngarden te komen.
Chichi schreef: Er is nu een nieuw probleem: Bart wil niet meer eten. Als sinds 3 dagen heeft hij nauwelijks iets binnen. Hij is wel heel vrolijk en blijft aan een stuk door snoren, maar als z'n bakje voor z'n neus staat, dan hoeft'ie niet. Hij probeert wel om van de borden af te pikken als we aan tafel ziten, maar dat doet'ie altijd, en hij doet het nu meer uit gewoonte. Ook moet hij veel haren opbraken.Iets zoeken wat hij wel lust. Klinkt alsof hij zijn eten zat is.
Weet iemand iets wat ik kan doen?
Hitam schreef: Iets zoeken wat hij wel lust. Klinkt alsof hij zijn eten zat is.Bedankt maar hij eet nu weer, al is het niet echt veel, maar hij braakt gelukig ook niet meer. Het kan ook zijn dat'ie pijn aan z'n kaak had, aangezien dat een van de effecten van rattengif kan zijn, en dat had'ie in het begin ook, het was alleen raar dat het ineens terug kwam na een paar weken...
AstridStraver schreef: Wat een ellende allemaalDit is echt supervervelend en sneu. Maar wat Astrid zegt kan ik alleen maar beamen, mijn 7 katten komen ook niet buiten maar kunnen geen vervelende kattenaids, niesziekte of andere besmettelijke ziekte oplopen daardoor. Vele discussies gehad met bepaalde personen dat ik mijn katten wat ontnam. Gelukkig weet ik beter.....
Mensen verklaren ons soms voor gek dat we de katten niet vrij buiten laten lopen, maar mij bevalt het een stuk beter.
Esther1963 schreef: Dit is echt supervervelend en sneu. Maar wat Astrid zegt kan ik alleen maar beamen, mijn 7 katten komen ook niet buiten maar kunnen geen vervelende kattenaids, niesziekte of andere besmettelijke ziekte oplopen daardoor. Vele discussies gehad met bepaalde personen dat ik mijn katten wat ontnam. Gelukkig weet ik beter.....Als je katten genoegen nemen met binnen dan is het goed en ontneem je ze niets, mijn katten zijn graag buiten en die ontneem ik wel wat als ze binnen moeten blijven.
Esther en d'r beestenboel