Ben weer terug ZONDER AB

, maar heb wel Rimadyl meegekregen

.
De DA heeft wat haar weggeschoren maar kon alleen het oude lidteken vinden, wat op sommige plekken wel erg dik is. Op de pijnlijke plekken is het ook heel hard, heel vreemd. Hij wilde eventueel wel een punctie in dat verharde dikke gedeelte doen maar dat leek mij en hem ook erg pijnlijk.
Omdat ik aangaf dat ik het idee had dat de acupunctuur en de Chinese kruiden (niet zijn pakkie an

) wel iets deden heeft hij daarom denk ik pijnstillers voorgeschreven. Woensdag moet ik weer naar de andere DA, dan overleg ik met haar wat ik kan doen. Ik heb van hem wel een paar namen van (volgens hem) goede chirurgen gekregen. Een MRI scan is ook nog een optie, maar daar heb ik het met Tannetje ook eens over gehad, die denkt, net als ik dat daar niet veel uitkomt.
Silicea heeft Gitte al eens 12 weken gehad, zonder resultaat.
En Fido, het was echt een fistel, met de operatie vorig jaar hebben ze helemaal het kanaaltje tot in haar buik gevolgd, maar ze hebben toen geen oorzaak kunnen vinden. Hieronder een foto van een paar uur na de operatie (januari 2005). De operatie is in de kliniek van Atjo Westerhuis gedaan, dus de verschillende homeopatsche middelen zijn ook al uitgeprobeerd. Hij stelde als laatste mogelijkheid een MRI-scan voor. Maar ik had nog geen acupunctuur en Chineese kruiden geprobeerd. Mocht dit allemaal niet helpen en ze blijft er zo'n last van hebben dan gaan we denk ik toch voor de scan, maar eerst even afwachten.
Ze krijgt nu nog chinese kruiden dus ik durf haar nu niet ook nog eens homeopathische middelen erbij te geven. Ik heb ook nog Salisprin in huis, dat ga ik denk ik eerst proberen, mocht de pijn te erg worden kan ze altijd nog aan de Rimadyl.
Bedankt voor het meedenken

.