Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Paul_Barte
>>Ik heb ook aangerommeld met het Satin Ball recept. En het werkt wel, hoewel ik er persoonlijk niet kapot van ben. Wat je feitelijk doet (vind ik) is de hoeveelheid koolhydraat verhogen (makkelijke en goedkope energie leverancier). En eigenlijk is veel koolhydraat voeren niet wat je wil.... (want gezond is het niet).
>>

Niet alleen koolhydraat hoor :P

Gelatine bestaat voor meer als 99% uit eiwit!!
Door SHIVA
ik heb het al ergens neergezet
maar ik had ook zo hond die te mager was en ik kon voeren wat ik wou maar geen gram aankomen
nu na drie kwart jaar op de vers vlees kan ik eindelijk zeggen go mijn hond wordt dik
kijk een echte stevige dikke hind zal hij nooit worden
omdat dat zijn bouw niet is maar er zit nu wat vlees opzijn lijf en ik kan nu wat mindervlees gaan voeren
dus geeft het even de tijd
gr shiva
Door Helen
Ik kan het alleen maar beamen. Mijn hond van 11 kg is ook moeilijk op gewicht te houden. Maar zelf heb ik ervoor gekozen om gewoon meer te voeren ipv het koolhydratengehalte te verhogen. Ze krijgt een ruime 300g per dag eerder 350g. En dat is verschrikkelijk veel voor zo'n ukkepuk. Maar zo blijft ze mooi op gewicht en dat is blijkbaar haar voedingsbehoefte..

groetjes Helen
Door sharpie
Kwam de foto net tegen toen ik met mijn dochter op zoek was naar iets anders.....hij is eigenlijk voor Sharpie 
:o :o :oDaar was ik al bang voor Paul ::)Dit is een mopshondje hoor, en ik heb 2 Sharpei's, het is idd allebei Chinees en heeft allebei een krulstaart, maar het is verder wel een heel ander soort hond :D :D :D

Maar hij is grappig ;)
Door Cat
Bedankt voor de reacties. Je hebt wel gelijk hoor Lizzy, wat betreft de hoeveelheid schijven. Ik heb hem inderdaad nu alweer een paar dagen op 7 schijven per dag gezet.
Het is niet zo dat hij broodmager is. Maar er mag gewoon wel iets meer aan! Gisteren heeft ie een heerlijke haring gekregen. Dat moet ik gewoon weer vaker doen (ook voor mezelf trouwens :P).

We zullen zien of hij nu wat meer aankomt. Aan zijn gedrag is in ieder geval niets te merken: energie voor 10, zoals altijd!

groetjes Cat
Door Cat
[quote="Lupa"]
ik zou andere voer proberen.
dat heb ik ook gedaan met geweldig resultaat, ik over gestapt naar carnibest aktief, hoef minder te geven en zij heeft body gekrijgen.
Ze is van 26 kilo naar 29 1/2 gegaan.
je hoeft niet altijd aktief te geven, maar mischin om even je hond aan te laten komen.

Met het vorige voer zat ik uiteindelijk op 900gr, dat ging me toch te ver.
[/quote]

We zijn nu een aantal weken verder: ik heb inderdaad weer de overstap gedaan naar Carnibest aktief en Chika is weer prima op gewicht. Ik heb besloten om voortaan daar dan maar op te blijven, want dit versvlees geeft bij deze hond toch het beste resultaat.

Groetjes en bedankt voor de tips

Cat
Door Lupa
hoi cat wat goed!!!
wel in de gaten houden dat het niet de andere kant weer schiet, dat ze dik wordt, daarom toen mijn hond op gewicht was ben ik gaan varieren.
ze is nu op gewicht dus je kan nu best varieren,
aktief is voor mijn hondde basis maar ik geef ok af en toe natuur en vervang ik af en toe ook een maltijd door een pens dag in te lassen of botten dagbv.
Laatst gewijzigd door Lupa op di 09 mar 2004, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door