idd, kimmels![]()

Moderator: eelke
hallo lizzy dank je wel voor het reageren .Hoi Sifra, ik kan me voorstellen dat je erg onzeker bent... Het is ook moeilijk, zeker wanneer jouw hondje wat mankeert. Ik denk dat het, gezien zijn alvleesklierproblemen, geen gek idee is om even een dierenarts te raadplegen die OOK heel erg veel verstand heeft van voeding. Bijv. Tannetje de Koning. Zij heeft erg veel verstand van verse/rauwe voeding. Zij is overigens ook lid van barfplaats (onder de naam Hitam), dus misschien kun jij een apart bericht voor Tannetje plaatsen in de categorie medisch (want je hebt best kans dat ze dit bericht net mist omdat ze het erg druk heeft). Ik denk persoonlijk dat voor iedere hond versvlees (en dus ook Bibi) goed is. Maar, mogelijk moet jij rekening houden met bijv. de alvleesklier en mogelijk zou je dus rustig over moeten schakelen en bijv. geen lam-versie moeten geven (Ik weet dit niet zeker, vandaar dat je dit het beste aan Tannetje kunt vragen).
wij zijn erg onzeker over ons caveliertje omdat niks helpt nu hopen wij dat versvlees wel gaat helpen .
denk jij dat bibi goed is voor hem ?????
en klopt het dat alle oude kwalen weer ff terug komen ????
hallo,he hallo Sifra,
wij zijn in het bezit van een cavelier van 6 jaar oud een reutje
al jaren zijn wij met hem aan het tobben zijn alvleesklier werkt niet goed, heb chronische maagontsteking en heb altijd gele ontlasting
zijn met hem naar homeophaat geweest die het ook niet kan vinden .
nu zijn we sinds kort (5 dagen ) overgestapt naar versvlees (bibi)
hij is veel te mager weegt nu 5,4 kilootjes.
wij zijn beetje radeloos hij eet het bibi wel al zijn klachten komen terug zoals vreselijk stinken uit bek, veel slapen ontlasting is nu wel beter .
wie weet raad of wij nu goed bezig zijn ????![]()
![]()
hallo,
wij zijn in het bezit van een cavelier van 6 jaar oud een reutje
al jaren zijn wij met hem aan het tobben zijn alvleesklier werkt niet goed, heb chronische maagontsteking en heb altijd gele ontlasting
zijn met hem naar homeophaat geweest die het ook niet kan vinden .
nu zijn we sinds kort (5 dagen ) overgestapt naar versvlees (bibi)
hij is veel te mager weegt nu 5,4 kilootjes.
wij zijn beetje radeloos hij eet het bibi wel al zijn klachten komen terug zoals vreselijk stinken uit bek, veel slapen ontlasting is nu wel beter .
wie weet raad of wij nu goed bezig zijn ????![]()
![]()