[quote="geer"]
Haha, krijgen ze ook hoor!! Alleen niet iedere week. Maar misschien dat ik idd beter meer lever in verhouding tot hart moet voeren, goeie tip!...
Ik heb zo'n minimini vriesvakje boven in mijn tafelmodel koelkast (om even aan te geven hoe klein dat is), daar past met een hoop gepuzzel en geprak voor een week eten in. Dus een keer per week koop ik in, dat voer ik op, dan koop ik opnieuw in. En per week probeer ik een beetje te varieren.
Laten we even van een maand uitgaan, dan krijgen ze qua variatie, afhankelijk van wat mijn islamiet heeft:
spier/vleesbot:
- haasrugkarkasje
- patrijskarkasje
- kwartels (heel, zonder organen)
- kippenvleugels
- kalfsstaart
- lamsribben (dik bevleesd)
- lamstong
- kuikens
- duifkarkasje
- kippennekjes
- runderlap en lamslap.... sommige vleesbotten zijn erg dik bevleesd, als dat niet zo is geef ik meestal een stuk karkas met een stuk runder- of lamslap of penslap en heel soms wat gehakt.
Organen:
- penslapjes (zowieso iedere week iets van 2 keer pens)
- kippenmaagjes/hartjes/levertjes
- lams- of kalfshart
- lever
- ballen
En af en toe een vismaaltijdje, een eitje, wat yoghurt, wat groente of fruit of een beetje overheerlijke couscous van de bovenbuuf
[/quote] Goh, eigenlijk geef jij met je mini-vriezertje, jouw honden een groots en veelzijdig barfmenu.

Mag Lhaki niet eens bij ted in de leer? Dan leert ie misschien ook eens te eten wat de pot schaft.