Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Waar barfen jullie honden/katten

In de kamer.
10
6%
In de keuken.
37
24%
Buiten.
60
39%
Op een kleed.
14
9%
In de mand/bench.
10
6%
Anders.
23
15%
Door sheba
in de keuken :D heb alleen een open keuken ;D ;D dus eigenlijk ook in de woonkamer bij de bank onder de bank enz. hebben hier overal laminaat dus lekker makkelijk schoon te maken ;D ;D hun canibest eten ze netjes uit hun bak ook de groente/fruitmix lebberen ze op uit hun bak :P de lappen pens,vlees, en andere lappen leggen ze er netjes naast :P botten,ribbetjes enz nemen ze mee naar een plekje ergens in huis waar ze rustig kunnen knabbelen :D
soms onder toezicht soms niet
Door danielle1980
hier krijgen ze kvv, alles verder zonder bot in hun bakken.(oh nee pens ook niet)
met de botten mogen ze zelf weten waar ze gaan liggen, uh soms dus ook op minder handige plekken :-[
en de pens krijgen ze in de tuin. ;)
Door jeanne
ik heb anders gestemd, omdat het er gewoon aan ligt wat ze krijgen.
lap pens gaat de tuin in.
halve soepkip in de trimsalon (kan ik makkelijk dweilen)
maar gewoon klein barfspul word gewoon in de keuken opgegeten.
Sil eet altijd buiten, omdat Bes anders alles afpakt.
De kat eet gewoon op het aanrecht uit zijn bakje, ook makkelijk schoon te maken ;)
Laatst gewijzigd door jeanne op wo 14 sep 2005, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Robin*
hier eet Bailey in de keuken.
ik heb vloerbedekking in de woonkamer en geen deur in de keuken. soms wil hij het wel eens meeslepen naar de woonkamer. als het geen bloederig/kledderig geval is wat hij eet laat ik m meestal wel lopen. maar als hij eendagskuikens meeneemt dan leg ik het op een bord of snijplank vanwege eigeelsmurrie
Door EdwinK
In principe in de keuken, maar ik heb een open keuken, dus sleept Brenda het ook wel mee naar haar mand.

Ach, een keertje met de stoomcleaner er over heen, en alles is weer schoon.
Door Sella
Onze hond wil niet eens binnen blijven met een bot of een lap pens.
Runderstotjes en pensstaafjes gaat hij ook mee voor de deur staan.
Met oud en nieuw had hij een turbo groot recreatiebot gekregen met veel vlees en was van 10 uur in de ochtend tot 22 uur buiten met dat ding.
Kwam af en toe na veel soebatten even binnen, dronk wat, ging mee wandelen en dan hup weer naar buiten.
En als het sneeuwt en regent meld hij zich als hij klaar is met eten.
De brok krijgt hij gewoon nog binnen en straks de kvv ook denk ik.
Maar buiten trekt het veel lekkerder aan zo een lap denk ik.
En de vliegen dan geef ik een minder groot bot wat sneller af is en dan in de kliko.
De eksters komen echt niet aan de beurt! Hij jaagt ze de tuin uit al wilde een brutale wel eens kijken of een odh van 4 maanden zijn staartveren kan trimmen.
Dat was zeer komisch had helaas geen camera bij de hand.
Hun dagelijks eten, krijgen ze in de keuken.
Maar het echte werk, slepen ze hun mand of bench in, denk dat ze het idee hebben dat het daar veiliger is?
En normaal liggen ze altijd bij elkaar, maar op zo'n moment is er een grote afstand, zodat er niets afgepakt kan worden :o
Door Pindy
mijn hondjes eten gewoon binnen.
heb oude grote badlakens die ik voor het eten over hun mand leg en die handdoeken was ik daarna lekker heet en is alles weer lekker schoon.
klein spul en kvv eten ze gewoon uit hun bak in de keuken maar botten, hele kippen, etc. dat eten ze rustig op in hun mandje.

heb geprobeerd ze op het balkon te laten eten maar daar voelden ze weinig voor. onze Bull bleek ineens heeeel hard te kunnen loeien dus die hebben we snel weer binnen gezet ;D
Door amiwoods
hier Barfen ze in hun bench. 2 kunnen er in de kamer die stelen niet van elkaar maar de rest zit elkaar op te jutten en dan breekt de pleuris uit ;D liever niet Barfen op elkaar ;D met 14 honden is het hier niet te doen om ze allemaal los te laten.
Door Netty
Tof krijgt het gewoon in de kamer/keuken, het is open....maar ze sleept het altijd mee naar het persisch tapijt >:(
zelfs al geef ik het buiten......ze wacht net zolang tot ze het mee kan slepen naar het tapijt, en ik laat het maar zo >:( :-X
Door roefus
In de keuken.
Na ja, de kat wil ook wel eens even 'verderop' als het 'knabbelen' is.
Overal plavuizen, dus het is zo weer 'netjes'.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door