Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
Ordell schreef: Da's niet de eerste keer dat ik slechte verhalen over Utrecht hoor. Dat is meteen de reden dat ik mijn hond daar nooit, en dan bedoel ik ook nooit, alleen zou laten ;D
ordell, ik heb een veel beter plan!
ik ga er nooit meer naartoe ;D
Door Truus
qyan schreef:

;) ;D ;D ;D
Door qyan
Truus schreef:

Mijn idee ;) wij gaan naar Sleewijk, mag je er bij blijven.
Ja..je moet voor jezelf en je hond opkomen .
In dit geval met quan gaat het om een scan en dan doen ze dat niet gelijk.
Ook met ons paard...hij is er 4 dagen geweest, ja achteraf hadden we er elke morgen kunnen staan ja...heb je gelijk in.
dat is het probleem met qyan.
als ik er bij blijf laat ie zich helemaal niet behandelen ;D
mag alleen ik aan hem zitten. ;D
Door Ordell
qyan schreef:

Da's een veel beter idee ;D. Kijk ik snap wel dat het moeilijk is allemaal maar je moet in die soort situaties jezelf niet onder laten sneeuwen. Gewoon het mondje opendoen dan kom je een eind. Iedere DA gaat er volgens mij mee accoord als je erbij bent wanneer de hond tenminste zijn roes krijgt. Daarna maakt het niet veel meer uit maar zodra de narcose is uitgewerkt ben ik daar om hem op te wachten, daar kun je van opaan ;)
Door qyan
Ordell schreef:

Da's een veel beter idee ;D. Kijk ik snap wel dat het moeilijk is allemaal maar je moet in die soort situaties jezelf niet onder laten sneeuwen. Gewoon het mondje opendoen dan kom je een eind. Iedere DA gaat er volgens mij mee accoord als je erbij bent wanneer de hond tenminste zijn roes krijgt. Daarna maakt het niet veel meer uit maar zodra de narcose is uitgewerkt ben ik daar om hem op te wachten, daar kun je van opaan ;)
ordell, ik ben het ongewtijfeld met bovenstaande eens!
maar bovenstaande moet wel kunnen bij de hond.
als ik erbij had gebleven en had gewacht totdat hij uit zijn roes kwam, of in dit geval narcose, en ik had daarna weg gegaan, had een hel voor hem geworden.
meer dan het nu was en dat is iets wat ik bij qyan gewoon voor 200% zeker weet.
qyan weet niet beter of na al zijn roesjes dat ik erbij ben geweest, gaat hij mee naar huis.
ik dek dat honde, indien dat maar vaak genoeg op die manier gebeurd, dat heel goed kunnen koppelen.
qyan heeft al aardig wat roesjes gehad en haalde ik daarna uit de bench om mee naar huis te nemen.
en dan zou ik hem nu meenemen, weer in die kennel stoppen en weg gaan.
denk dat die klap harder had geweest en zeker niet beter voor qyan.
maar kan het fout hebben natuurlijk ;D
Door Ordell
Nee, ik bedoel jou daar ook niet mee. ;) Da's een apart geval wat niet vaak voorkomt. Maar ik bedoel dat wanneer de hond meemag na de narcose, en da's meestal binnen een dag, dan ben ik daar om hem op te wachten. ;)
Door Truus
Ordell schreef: Nee, ik bedoel jou daar ook niet mee. ;) Da's een apart geval wat niet vaak voorkomt. Maar ik bedoel dat wanneer de hond meemag na de narcose, en da's meestal binnen een dag, dan ben ik daar om hem op te wachten. ;)
Nog even ....wat zou jij dan doen in de situatie van Wendy Ordell?
Door qyan
Ordell schreef: Nee, ik bedoel jou daar ook niet mee. ;) Da's een apart geval wat niet vaak voorkomt. Maar ik bedoel dat wanneer de hond meemag na de narcose, en da's meestal binnen een dag, dan ben ik daar om hem op te wachten. ;)
tja, ben ook niet helemaal wakker meer ;D
nee idd, dan ben ik er ook.
blijf alleen niet bij de behandeling, want dat gaat niet, maar haal hem wel uit de bench ;)
Door Ordell
Truus schreef:

Nog even ....wat zou jij dan doen in de situatie van Wendy Ordell?
Daar blijven.
Door qyan
Ordell schreef:

Daar blijven.
in dezelfde kennel of het kenneltje daarnaast ;D
Door Ordell
WEndy, ik neem jou helemaal niets kwalijk hoor, maar ik word een beetje sip als ik weet dat ze hem op de koude vloer hebben glegd. Ik zie dan allemaal scenario's voorbij komen wanneer ik ooit eens zoiets mee zou maken. :( ;)
Door Lupa
ik ben 1 keer naar utrecht geweest dat was 8 of 9 jaar geleden, ik ga nooit meer!!!!
zooits zegje niet gauw want je wilt de andere niet in de stress krijgen en mischin was dat maar de verkeerde dag toen ::)
ik heb toen mijn mientje laten onderzoeken voor patella, ik zeg verder niks, alleen dat er 4 mannen boven haar stonden te trekken en Mientje had een muilkorf om( ze weet niet eens hoe ze moet bijten) en de poep kwam spontaan uit en de ogen waren helemaal rood doorbloed, het was zo een verschrikkelijk ervaring, nooit meer!!!!!
daarna heb ik haar bij iemand anders laten onderzoeken en het was zo gepiept Mientje merkte helemaal niks daarvan.
Ik heb en klachte brief geschrijven en ook aan de tucht nog wat....
Het was onderandere dr. Hazenwinkel, ik zal die naam nooit meer vergeten.
Na de onderzoek wist hij zelfsa niet meer waar hij wel of niet patella had gekonstateert.
Laatst gewijzigd door Lupa op wo 11 feb 2004, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door qyan
Ordell schreef: WEndy, ik neem jou helemaal niets kwalijk hoor, maar ik word een beetje sip als ik weet dat ze hem op de koude vloer hebben glegd. Ik zie dan allemaal scenario's voorbij komen wanneer ik ooit eens zoiets mee zou maken. :( ;)
weet ik ordell!

bevalt mij ook voor geen meter.
je had moeten zien hoe zijn ballen eruit zagen vannochtend :-X
ik weet dat qyan daar die vloeistof uit moest plassen en dat er risico is dat dat in die kennel gebeurd, hetzij in zijn slaap, hetzij onder het mom van, ik kan het niet meer houden.
maar ja, hoeveel moeite kost het om in zo'n geval deken in de was te gooien en een nieuwe neer te leggen in godsnaam ???
ik heb er nu gewoon ff geen zin in, maar ga nog wel contact opnemen met de arts en doe morgen mijn beklag bij de orthopeed als ik bel voor de uitslag!!!

maar wat doe je nou?
in de kennel bij max, of een kennel daarnaast ;D
Door qyan
Lupa schreef: ik ben 1 keer naar utrecht geweest dat was 8 of 9 jaar geleden, ik ga nooit meer!!!!
zooits zegje niet gauw want je wilt de andere niet in de stress krijgen en mischin was dat maar de verkeerde dag toen ::)
ik heb toen mijn mientje laten onderzoeken voor patella, ik zeg verder niks, alleen dat er 4 mannen boven haar stonden te trekken en Mientje had een muilkorf om( ze weet niet eens hoe ze moet bijten) en de poep kwam spontaan uit en de ogen waren helemaal rood doorbloed, het was zo een verschrikkelijk ervaring, nooit meer!!!!!
daarna heb ik haar bij iemand anders laten onderzoeken en het was zo gepiept Mientje merkte helemaal niks daarvan.
Ik heb en klachte brief geschrijven en ook aan de tucht nog wat....
Het was onderandere dr. Hazenwinkel, ik zal die naam nooit meer vergeten.
Na de onderzoek wist hij zelfsa niet meer waar hij wel of niet patella had gekonstateert.
tja, had van iedereen de slechte ervaringen al gehoord.
maar helaas, weinig keus.

prof. dr hazewinkel.
de fokker van qyan adviseerde me nog wel om naar hem toe te gaan :-X want dat artikel over LPC was zo goed ;D
nou, ik ga helemaal niet meer naar utrecht als ik het kan vermijden. >:(

qyan weet trouwens wel hoe die moet bijten (te goed), maar laat ook niet meer los ::)
maar ik kan me ergens niet voorstellen dat hij zou hebben uitgevallen.
tja, wel als ze hem hebben behandeld op die manier hoe het bij jouw mientje is gegaan.
maar dan mag hij van mij, wil ik hem zelfs hhet commando nog wel geven ook. dan vragen ze erom, kl..tzakken
Laatst gewijzigd door qyan op do 12 feb 2004, 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lupa
moest je bij dezelfde meneer?

ik denk dat ze zoizo al bij voorbaat een muilkorf omgedaan wordt, want ik was nog niet binnen dat Mientje al zo een snoet om gesnoerd krijgt.
maar ja ik was toen nog zo vers, durfde niks te zeggen op dat moment.
Laatst gewijzigd door Lupa op do 12 feb 2004, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door