Ordell schreef: Da's niet de eerste keer dat ik slechte verhalen over Utrecht hoor. Dat is meteen de reden dat ik mijn hond daar nooit, en dan bedoel ik ook nooit, alleen zou latenordell, ik heb een veel beter plan!![]()
ik ga er nooit meer naartoe

Moderator: Lizzy
Ordell schreef: Da's niet de eerste keer dat ik slechte verhalen over Utrecht hoor. Dat is meteen de reden dat ik mijn hond daar nooit, en dan bedoel ik ook nooit, alleen zou latenordell, ik heb een veel beter plan!![]()
Truus schreef:dat is het probleem met qyan.
Mijn ideewij gaan naar Sleewijk, mag je er bij blijven.
Ja..je moet voor jezelf en je hond opkomen .
In dit geval met quan gaat het om een scan en dan doen ze dat niet gelijk.
Ook met ons paard...hij is er 4 dagen geweest, ja achteraf hadden we er elke morgen kunnen staan ja...heb je gelijk in.
qyan schreef:Da's een veel beter idee
ordell, ik heb een veel beter plan!
ik ga er nooit meer naartoe![]()
Ordell schreef:ordell, ik ben het ongewtijfeld met bovenstaande eens!
Da's een veel beter idee. Kijk ik snap wel dat het moeilijk is allemaal maar je moet in die soort situaties jezelf niet onder laten sneeuwen. Gewoon het mondje opendoen dan kom je een eind. Iedere DA gaat er volgens mij mee accoord als je erbij bent wanneer de hond tenminste zijn roes krijgt. Daarna maakt het niet veel meer uit maar zodra de narcose is uitgewerkt ben ik daar om hem op te wachten, daar kun je van opaan
![]()
Ordell schreef: Nee, ik bedoel jou daar ook niet mee.Nog even ....wat zou jij dan doen in de situatie van Wendy Ordell?Da's een apart geval wat niet vaak voorkomt. Maar ik bedoel dat wanneer de hond meemag na de narcose, en da's meestal binnen een dag, dan ben ik daar om hem op te wachten.
![]()
Ordell schreef: Nee, ik bedoel jou daar ook niet mee.tja, ben ook niet helemaal wakker meerDa's een apart geval wat niet vaak voorkomt. Maar ik bedoel dat wanneer de hond meemag na de narcose, en da's meestal binnen een dag, dan ben ik daar om hem op te wachten.
![]()
Ordell schreef: WEndy, ik neem jou helemaal niets kwalijk hoor, maar ik word een beetje sip als ik weet dat ze hem op de koude vloer hebben glegd. Ik zie dan allemaal scenario's voorbij komen wanneer ik ooit eens zoiets mee zou maken.weet ik ordell!![]()
![]()
Lupa schreef: ik ben 1 keer naar utrecht geweest dat was 8 of 9 jaar geleden, ik ga nooit meer!!!!tja, had van iedereen de slechte ervaringen al gehoord.
zooits zegje niet gauw want je wilt de andere niet in de stress krijgen en mischin was dat maar de verkeerde dag toen
ik heb toen mijn mientje laten onderzoeken voor patella, ik zeg verder niks, alleen dat er 4 mannen boven haar stonden te trekken en Mientje had een muilkorf om( ze weet niet eens hoe ze moet bijten) en de poep kwam spontaan uit en de ogen waren helemaal rood doorbloed, het was zo een verschrikkelijk ervaring, nooit meer!!!!!
daarna heb ik haar bij iemand anders laten onderzoeken en het was zo gepiept Mientje merkte helemaal niks daarvan.
Ik heb en klachte brief geschrijven en ook aan de tucht nog wat....
Het was onderandere dr. Hazenwinkel, ik zal die naam nooit meer vergeten.
Na de onderzoek wist hij zelfsa niet meer waar hij wel of niet patella had gekonstateert.