Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Peet schreef: Een dierenwinkel-houder weet geen r*k van voeding.

Hij weet alleen des te meer van welke brok de meeste commissie / winst voor hem oplevert.

Daar ben ik zo klaar mee hoor. Als zo'n tiep van mij wil weten wat ik mijn honden voer: in ieder geval niet van dat chemische konijnevoer >:( ;D.

En ongevraagd aan mijn hond prutsen: nee dank u. Daarvoor heb ik zelf genoeg gestudeerd.

Wilt u mij als klant?
Investeer dan in een diepvries ;)

Boehoeoeoeoeoeoeeeee....maar ik werk OOK in een dierenwinkel hoor :'( :'( :'(
geer schreef: Boehoeoeoeoeoeoeeeee....maar ik werk OOK in een dierenwinkel hoor :'( :'( :'(
Ik zou Natuurllijk!VoorDieren niet willen vergelijken met de gemiddelde Pet's Place ;) !

Dan doe je zowel jezelf als je bazin tekort :P
nou ik heb het zakje probeer brok terug gebracht ;D

meneer de brokjes aanprijzer stond al te kijken van: ,,ja ja ze komt nu vast een grotere zak halen.''
maar nee. ik heb het zakje terug gegeven met de mededeling:,,u mag DIT aan een andere klant geven want mijn honden voer ik DIT niet.''
meneer was niet aangenaam verast kan ik jullie zeggen en begon meteen een heeeel verhaal over tandvlees problemen en het hele bla bla brok verhaal.
heb heel netjes mijn mening verteld en hem ook verteld dat hij een klant kwijt is want ik wil graag zelf bepalen wat ik voer. :)

was gsiter een beetje overdonderd door zijn verhaal en had toen dat zakje maar mee genomen maar omdat ik toch wilde laten weten dat ik het met zijn manier van opdringen niet eens ben heb ik het terug gebracht.
pixie schreef: nou ik heb het zakje probeer brok terug gebracht ;D

meneer de brokjes aanprijzer stond al te kijken van: ,,ja ja ze komt nu vast een grotere zak halen.''
maar nee. ik heb het zakje terug gegeven met de mededeling:,,u mag DIT aan een andere klant geven want mijn honden voer ik DIT niet.''
meneer was niet aangenaam verast kan ik jullie zeggen en begon meteen een heeeel verhaal over tandvlees problemen en het hele bla bla brok verhaal.
heb heel netjes mijn mening verteld en hem ook verteld dat hij een klant kwijt is want ik wil graag zelf bepalen wat ik voer. :)

was gsiter een beetje overdonderd door zijn verhaal en had toen dat zakje maar mee genomen maar omdat ik toch wilde laten weten dat ik het met zijn manier van opdringen niet eens ben heb ik het terug gebracht.
Wauw hee!!!!!!!!!!!! Zoooo, ik ben TROTS op je ;D!!!!! Misschien dat hij hier van leert....!
geer schreef: Boehoeoeoeoeoeoeeeee....maar ik werk OOK in een dierenwinkel hoor :'( :'( :'(
Ja maar da's en toffe, met een lekker stel meiden! Die weten wat voor mannen ze leuk vinden, gecastreerde. Ach smaken verschillen he?! ::)

Goed zo! ;D
Laatst gewijzigd door Remke op do 06 apr 2006, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Remke schreef: Ja maar da's en toffe, met een lekker stel meiden! Die weten wat voor mannen ze leuk vinden, gecastreerde. Ach smaken verschillen he?! ::)Goed zo! ;D
Hihi, mijn dames houden van gecastreerd, kaal vlees om een setje stevige botjes...met hier en daar een plukje haar ;D En dat raad ik dan ook aan aan mijn klanten als 'het ultieme hondenvoer' ;D

En wat voor gezicht trok deze meneer toen? :o :-\ >:( :-[?
Ben beetje nieuwschierig ;D

Ik vind het moedig van je maar je zult nu wel een goed gevoel hebben! ;)
Goh, ik zit dit zo allemaal te lezen en vind het harstikke goed van je dat je die brokkies geretourneerd hebt. Ha. ik had dat gezicht wel eens willen zien. ;D En dat tanden verhaal daar word ik zelf ook zo moe van......
ik had dus eigenlijk een verborgen camera in mijn tas moeten doen ;)

de meneer van de brokkies ;D leek even te denken dat ik een grapje maakte maar toen ik toch wel erg serieus leek te kijken wilde hij zich eerst weer gaan verdedigen: tandvlees problemen, hij houd vocht vast, eet te snel en blablabla.. maar ik had mijn BARF verhaal al helemaal klaar. (heb me de avond ervoor goed ingelezen hiernatuurlijk :)) en ik geloof dat die meneer toch ook even achter zijn oren moest krabben toen ik mijn verhaal af had. hij gaf het niet met zoveel woorden toe maar ik had het idee dat hij dacht:,, dat vrouwtje zou nog wel eens gelijk kennen hebben.'' ;D

ik ben in ieder geval stiekum een beetje trots op mezelf dat ik me niet weer heb laten overdonderen :D
en mijn hond zal dus echt NOOIT van zijn leven meer een bak brokken eten ;D
;) Erg moedig hoor Chantal om terug te gaan en het hem eens lekker te zeggen...! goed gedaan!Nog niet zo lang geleden had ik ook enorm veel last met al die opdringers en ik kon me ook niet zo goed verdedigen..

doet me denken...
Vorig weekeinde moest ik in de DW zijn om poepzakjes bij te halen (hoewel ze die voor mij qua grootte mogen halveren want veel poep zit er niet in sedert Benjo volledig op RMB's staat).Staat daar zo'n vent van Hill's die een hele uitleg staat te geven aan een dame met een Golden die heeel veel gezondheidproblemen had. Uiteraard waren alleen Hill's brokjes goed voor zijn tandvlees,zijn gewrichten en blabla. Die vrouw is terug de winkel ingekomen na haar aankoop (van 3 volle zakken) om die vent nog maar eens te bedanken!! :o

Ik stond naast die dame met een ik vrees zeeeer sarcastiche glimlach ;D op mijn gezicht. Wel dat heb ik van jullie hier geleerd denk ik want die vent maakte op een gegeven moment aangestalte om tegen mij ook zijn cassetje af te spelen en heeft zich wijselijk tot iemand anders gewend...alleen mijn kop is vandaag al genoeg om ze te doen stoppen ;D ;D magnifiek!

Hoe langer je barft hoe meer je uitstraalt dat ze niet met hun zever moeten afkomen.

groetjes
Lieve
Door Lil
Haha bij mij vroegen ze hoe een vijf jarige hond een gebit kon hebben van een half jarige. Zo schoon hadden ze nog nooit gezien of ik het pas had laten saneren? Saneren?!? Ben je gek ik voer vers, super voor de tandjes! ;D Weet je wat hij zij? Wat ben ik stom mijn broer werkt bij het slachthuis, misschien moet ik ook maar eens wat leren en van dat spul (barf) gaan verkopen! ;D ;D ;D haha klanten ze komen vanzelf wel, ik in iedergeval.
ik vind het echt stoer hoor dat je terug bent gegaan! Echt petje af ;D

enne...ik moet wel eerlijk zeggen dat sinds Dara door omstandigheden nu op kvv zit en geen bot even krijgt, haar tanden er vreselijk uit zien. Over een poos gaat ze wel over op barf hoor, want alleen kvv vind ik niets ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door