carole schreef:
Heb een allergietest laten doen d.m.v. bloedtest. Daar is dit uitgekomen.
Welk kvv heeft geen granen?? Carnibest heb ik ook al geprobeerd, daar kan hij niet tegen.
Huisstofmijt-allergie-problemen los je echt niet op door brokken hoor! Ook niet door hypo-allergene brokken. Daar los je eventueel alleen een voedsel allergie mee op. Tenminste.... Wat je oplossen noemt....
Als je niet kunt barfen, dan zou ik (in jouw plaats) de graanvrije-versie van Carnibest proberen. Als dat niet helpt, kun je bijv. Bibi natuurmix ofzo proberen. Het percentage graan is erg laag, van dit voer. Als dat niet werkt, kun je ook nog Energique proberen. En als dat allemaal niet werkt: dan kun je ook de Eend & Rijst versie van Carnibest nog proberen. Dat is een eliminatie-dieet. Oftewel: dat is hetzelfde als die brokken die je dierenarts je aan wilt smeren maar dan is dit gezond. In tegenstelling tot brokken. Je moet dat 6 tot 10 weken geven en dan bestuderen hoe het gaat.
Voor deze problemen kun je ook heel goed naar een holistisch DA gaan. Bijv:
http://www.holistischedierenartsen.nl
Overigens zou ik zelf flinke hoeveelheden visolie gaan voeren bij de Carnibest graanvrij of Bibi of Enerigique. Visolie helpt tegen ontstekingen en maakt de hond zelfs weerbaarder bij allergieen. Je moet alleen geen visolie geven mocht je besluiten om Eend & Rijst (eliminatie-dieet/hypo-allergeen) te gaan voeren. Want dit is om te kijken waar/of je hond een voedsel-allergie heeft en daar mag je NIKS anders bij geven.
Ik weet niet of je je hond tussendoortjes geeft en zo ja: welke?