tieneke schreef: Kruidkoekyeah...![]()

Moderator: Lizzy
tieneke schreef: Kruidkoekyeah...![]()
Fido schreef: vertegenwoordiger van Hokamix is ook bij ons in de zaak geweest.Hoezo niet?
Erwin (da) heeft het bekeken en met deze meneer gesproken. Hokamix komt er bij ons niet in!
Hitam schreef: Overigens zijn ze daar niet zo van het versvlees. Eerder van de vegetarische voeding.Dan zou ik qua voeding mijn paarden niet wedden op deze kliniek! Vegetarische hondenvoeding.......
Hitam schreef:Je hebt het antwoord al van Tannetje. Deze reden gaf Erwin mij ook om het niet op te nemen. Veel te algemeen.
Hokamix vind ik te breed. Alles wat mogelijk ergens goed voor kan zijn zit er in, maar dus weinig gericht. Soms doet het iets maar vaak ook niet. Over de kwaliteit van de kruiden weet ik niets.
Michelle M. schreef: Voeren jullie trouwens allemaal RAUW vlees ?Als het goed is voert iedereen hier rauw. Kvv of BARF
En wat voeren jullie zoal als het Niet rauw is ?Mijn honden krijgen soms als beloning iets wat niet rauw is, dus gedroogde pensstaafjes, stukjes kaas etc. Maar het echte voer is helemaal rauw.
Michelle M. schreef: Voeren jullie trouwens allemaal RAUW vlees ?Ik denk dat 99% op Bp alleen rauw geeft