Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
Jolly schreef: en nou maar afwachten wat de uitlsag is, owwww dat ellendige wachten ook altijd :-\

ik denk dat ze voor zichzelf een dosier bijhouden over de rashonden, zodat er misschien bijn een andere rashond met hetzelfde er weer op terug gegrepen kan worden, of misschien wel gewoon voor de lol, sparen ze stambomen ;D
Anders vraag ej dat dan toch ff morgen?
de uitslag, tja, afwachten he ;D
morgen vragen over die stamboom: ik denk het niet jolly ;) zodra ik qyan heb is het inpakken en wegwezen.
het interesseert me eigenlijk ook niet echt, maar vond het gewoon vreemd.
ben allang blij als ik qyan morgen op me af zie stormen met een noodgang en misschien de arts die hem komt brengen wellicht nog omver trekt ook.
beter laten ze hem ook echt los als hij mij ziet ;D
Door Jolly
och god meissie, misschien moet je maar vroeg gaan slapen, dan gaat de tijd tenmiste sneller :-\, dat zei mijn oma vroeger altijd ook als ik weer eens iets leuks had de volgende dag, bijv verjaardag of een groot feest ofzo.

Nou si het voor jou natuurlijk geen feest , nou ja wel als je Qyan weer hebt natuurlijk
Door qyan
Jolly schreef: och god meissie, misschien moet je maar vroeg gaan slapen, dan gaat de tijd tenmiste sneller :-\, dat zei mijn oma vroeger altijd ook als ik weer eens iets leuks had de volgende dag, bijv verjaardag of een groot feest ofzo.

Nou si het voor jou natuurlijk geen feest , nou ja wel als je Qyan weer hebt natuurlijk
nu nog 12 uur ;D
en uh, vroeg slapen ga ik toch wel, want we zijn vannochtend om 05.00 eruit gegaan.
dus ben best moe ;) en met slapen ben je idd sneller bij de volgende dag.
ik vindt het wel feest hoor, mijn hond ophalen.

whaha, ik ben gewoon een muts ;D
Door Ordell
Beter een muts, dan kouwe oren... ;D
Door qyan
Ordell schreef: Beter een muts, dan kouwe oren... ;D
heb je helemaal gelijk in ;D
Door crutz
nog een half uurtje (en als het mee zit nog maar 15 min.) ;D
Door Lara
crutz schreef: nog een half uurtje (en als het mee zit nog maar 15 min.) ;D
Nou als het goed is is Quan er al weer.

Nou nog duimen voor de uitslag..... ;)
Door crutz
Lara schreef:
Nou als het goed is is Quan er al weer.

Nou nog duimen voor de uitslag..... ;)
Syl,

t is Q Y A N, dus met een Q en een Y (heb ik net de titel verbeterd, gaat het nog fout ;))

Wendy, hoe is t me je manntje, nog artsen met gebroken ribben of neuzen door t omver trekken toen hij je zag ;)
Door Hitam
Die stambomen doen ze bij de gegevens van de hond en als er bepaalde aandoeningen vaker bij een ras voorkomen dan zouden ze een stamboom onderzoek kunnen doen als ze dat zouden willen. Dan heb je ook de gegevens van de honden die in het verleden zijn geweest al bij de hand.
Door crutz
Wendy,

hoe is t nu met je mannetje,
maak me een beetje zorgen omdat we nog niets van je gehoord hebben :-\
Door Jolly
ojee, nog steeds nix van Wendy en Qyan?
er zou toch nix zijn? :-\
misschien is ze wel zo blij dat ze hem weer heeft, dat ze even alle raad van voorzichtig aan doen enzo in de wind heeft geslagen en is ze lekker met hem lopen, langs het strand enzo?
Door qyan
crutz schreef: nog een half uurtje (en als het mee zit nog maar 15 min.) ;D
om 8.17 was hij al 7 minuten bij me ;D
Door qyan
nee mutsen ;D
is niks aan de hand!
maar heb de hele dag lekker met qyan door gebracht ;)
althans, heb naar hem liggen kijken terwijl meneer in diepe slaap lag en verschrikkelijk lag te dromen.

we waren dus om 8 uur in utrecht.
8.10 heb ik me gemld en kon meteen doorlopen :D
WE WAREN OM 9.15 ALWEER THUIS :D :D :D
mocht hem zelf uit de kennel halen, dus geen artsen omver getrokken ;D
qyan zat al in het buitenverblijf en niet meer in dat kenneltje op een betonnen kale vloer.
ze hebben hem gister toch onder narcose moeten brengen.
hij wilde niet toegeven aan het roesje, dus de scan kon niet gemaakt worden.
alles is goed gegaan tijdens de narcose.
meer konden ze me niet vertellen, ook niet hoe hij zich had gedragen, want de co-assistent die me naar qyan bracht was ook pas net aanwezig.
ze hoefde me ook niets te vertellen, want zag het zelf al. :'(
in nog geen 24 uur een hele ingevallen snuit (zijn wangen zegmaar), zijn vacht onder de roos, voelde verschrikkelijk klam aan, zijn ogen verschrikkelijk wijd geopend, pure stress dus.
leek eigenlijk een beetje ene lichte shock ofzo, kan het niet goed beschrijven.
kortom, hij zag er verschrikkelijk uit en begint zich nu net pas een beetje te herstellen.
hij is erg schrikkerig en bovendien angstig dat ik wegga :(
hij heeft dus de hele nacht op die betonnen vloer gelegen (niet verwarmd) en is daardoor volgens mij erg stijf.
als hij wakker is begint ie als een gek aan zijn poten te knagen, wat hij een tijd geleden ook deed.
hij is dus erg gestressd.
maar gelukkig begint het wel wat minder te worden nu.
hij heeft verder een ontzettende dorst, echt niet normaal.
nu morgen de uitslag nog en hopen dat de uitslag een keer goed nieuws brengt, of in ieder geval nieuws ipv sorry, niets gevonden:-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door