[quote="JR"]
oke we gaan het straks gewoon proberen en dan zien we wel hoe hij het erop doet.ik koop gewoon wat extra bot,en als zn ontlasting te dun is dan ga ik hem ook op de 2dagen dat hij nu geen bot zou krijgen gewoon een nek geven.we kijken het wel aan,eerst maar eens een vriezer vinden

verder is het menu dus wel oke?
[/quote]
Wil je dit menu nou in de toekomst gaan geven of geef je het al? (omdat in de bar staat dat je kvv voert).
Zoals ik al eerder schreef: mocht je kalfsvlees kunnen vervangen voor wat anders: dan lijkt me dat een goed idee. Kwaad kan het natuurlijk niet, om af en toe kalf te geven, maar het is behoorlijk arm vlees. Kalf is eigenlijk baby-rund, dus op zich: mocht je nog een ander vlees(bot)soort kunnen vinden: ik zou het niet laten, als ik jou was. Te meer omdat je weinig groentes voert.
Tja, wat moet ik er verder van zeggen? Je menu is gebaseerd op adviezen die ik eigenlijk niet geef. Het bevat weinig bot en heel weinig groentes. En hoewel in theorie een hond met weinig bot toe kan en hoewel in theorie een hond zonder groentemix toe kan: ik zou het zelf zo niet doen. Ik zou elf sowieso meer groentes voeren. Maar ja goed, ik neem aan dat jij goede redenen hebt om het zo te doen zoals je hier beschrijft... Ik neem aan dat je goed bestudeerd hebt waarom je het zo wilt doen en er dus zelf achter staat! En aangezien er op rawfeeding vele honden groot worden op 15% bot en zonder groentes: zal jouw hond er ook groot op worden. Ik denk wel dat ze bij rawfeeding iets meer afwisseling betrachten (zoals ik boven al aangaf met het kalfsvlees). Ik denk dat ze ook een grotere variateit aan vleesbotten zullen voeren. Dus, wat minder kip en dan nog wat anders in de plaats, naast lam. Misschien kun je nog aan iets van konijn of parelhoen of eend of geit komen?