Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
het zal niet makkelijk zijn geweest om hiertoe te komen, maar waarschijnlijk wel een opluchting.
Ik vind het een liefdevolle en dappere beslissing met uiting voor jullie liefde voor Tunja :-*

Sterkte!
Door conleeuw
Peet, je heb gewoon goed doordacht een plan gemaakt, geniet maar lekker van jou vreetwolf, en je heb gelijk hoor, zolang je hond zelf nog wil en lekker kan eten en genieten al is het niet precies zoals wij ons dat voorstellen, go for it ;)
Door Ike
Ik hoop dat Tunja toch nog een poosje bij jullie zal zijn, moeilijk hoor zo'n beslissing moeten nemen, dikke knuffel voor jullie allebei :-*
Door Hanny
Geniet van de tijd, die er nog is.
Maak je vooral geen zorgen over de juiste beslissing, t.z.t. weet je wanneer het genoeg is.
Een tijdje terug was er zo'n prachtige foto van jou met hongerige herders, zo kan ik me jullie een beejte voorstellen.
Door geer
Jeetje Peet, ik lees dit nu pas! Wat een moeilijk maar wijs besluit. Geniet van haar en 'the look', 'the look' die herken je! :-* :-* :-* :-*
Door Fido
verstand en gevoel kunnen soms zo ver uit elkaar liggen.

heb begrepen dat ze niet meer zo goed ziet, gelukkig doen honden heel veel met hun neus (die is toch nog goed?)

en die Look, ook ik wil je laten weten, geen twijfel die zie je!

Sterkte!
Door herder_lover
ja Peet die "look" herken je wel. Ik achteraf ook. Toen helaas niet. Nitro liet het mij ook weten maar ik zag het niet, of wilde het niet zien. Het zal me niet snel nog eens gebeuren. Jij herkent het echt wel, en hopelijk blijft het nog een poosje weg en kunnen jullie Tunja nog een mooie tijd geven :-*
Door Mevroi Kruim
Een heel wijs besluit denk ik. Alle respect!
Zo'n scan is voor een mens niet belastend maar voor een ouwe zieke hond die dan ook nog onder narcose moet lijkt het me geen feest. En idd, dan weet je wat ze heeft (misschien) maar je kunt er niks aan doen dus voor haar maakt het niks uit. Beter zo dan maar.
Door Binno
Ik kan me alleen maar al het vorige aansluiten en ik zou dan ook dezelfde beslissing genomen hebben!
Hopelijk knapt Tunja toch nog een beetje op en kunnen jullie nog een tijdje van elkaar genieten, sterkte in elk geval! :-*
Door Dtje
Lieve Peet
Kan me alleen nog bij voorgangers aansluiten; moeilijke maar goede beslissing! Verwen de dame extra en geniet nog even van elkaar. En ja die "look" herken je. maar laten we hopen dat jullie nog wat tijd samen gegund is! Knuffels voor jullie :-*
Door roefus
Weten om het het 'weten'....en wat dan?
Ik bedoel dat een scan misschien iets aantoonbaar zou kunnen maken, en vervolgens kun je er niets mee.

Ik vind het heel erg voor je, want zulke situatie is feitelik wreed.
Maar ik denk dat je goed gekozen hebt.

Ik hoop dat Tunja nog een hele poos met plezier bij je mag zijn.
Door K@rin
Sterkte Peet met Tunja !!
Ik weet zeker, dat je HET moment ziet.
Er gaat dan een knop bij je om: tot hier en niet verder .........
Ik hoop, dat ze nog lang mag genieten bij jullie !
Door Maris
Lieve Peet, heel knap de beslissing die je genomen hebt. Ik weet zeker dat ik het zelfde gedaan had. Ze gaat bij jullie nog eenheerlijke tijd tegemoed en met de juiste verzorging en aandacht. En ik hoop dat ze nog heel lang bij jullie mag blijven.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Tunja :-*
Laatst gewijzigd door Maris op vr 24 mar 2006, 07:31, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door