Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
karin2 schreef: kan er misschien iets in zijn neus zitten ? een grasaar of zoiets (weet niet eens of dit wel kan in dit seizoen :-[)
dit ziet er niet leuk uit :(
veel beterschap voor streepie :-*
Dot had achter mekaar abscessen als gevolg van waarschijnlijk grasaar, of iets dergelijks, ik geloof in twee weken tijd wel 4 of 5, ook op haar bek, wij hebben de eerste twee a drie keer bij de da de absces gedraineerd, en een keer ab kuur gedaan, maar daarna hebben wij het gewoon zijn loop laten gaan, jeetje wat was mijn meisie toen ziek zeg. Gelukkig is het daarna niet meer gebeurt, dit was wel in mei/juni
Door senadance
streep??/wat is het voor een ras??? lijkt mij een labrador??met strepen?// GEWELDIG!!!!

leg even uit, trouwens gelukkig gaat het al weer beter met hem :-*
Door wimk
senadance schreef: streep??/wat is het voor een ras??? lijkt mij een labrador??met strepen?// GEWELDIG!!!!

leg even uit, trouwens gelukkig gaat het al weer beter met hem :-*
Streep is een Labrador met Strepen, met stamboom en al
Door senadance
wimk schreef: Streep is een Labrador met Strepen, met stamboom en al
sorry mijn nieuwsgierigheid hoor , maar is dat normaal een lab met strepen, vind het helemaal geweldig en waar is hij vandaan,?

hoe gaat het nu met hem alles al weer doorstaan??
Door wimk
senadance schreef: sorry mijn nieuwsgierigheid hoor , maar is dat normaal een lab met strepen, vind het helemaal geweldig en waar is hij vandaan,?

hoe gaat het nu met hem alles al weer doorstaan??
Nee het is niet normaal een Lab met strepen. Er zijn er geloof ik 2 van in Nederland en een stuk of 4 in heel europa.
Je kan hier op barfplaats de zoekfunctie gebruiken om wat meer info en foto's van Streep te vinden.
En je kan ook zijn homepage bezoeken.
http::/labradors.atspace.com

En mensen hij is weer helemaal de oude
Laatst gewijzigd door wimk op wo 22 mar 2006, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door wimk
Truus schreef: Hoi Wim. streepje is toch nog niet aan het wisselen he? Ik roep maar iets hoor :-\.
Waarom weer gelijk die AB en de D.A. weet nog niet waar het vandaan komt ???
Sterkte met streepje.
Truus ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik zie nu net dat hij aan het wisselen is.
Door tieneke
wimk schreef: Truus ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik zie nu net dat hij aan het wisselen is.
Ben geen Truus, maar volgens mij heeft dit echt niets te maken met wisselen,heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Zeker niet met zo'n dikke opgezette wang.
Door chamourel
ik denk ook aan een steek, had hier van de week ook een bij binnen >:( dus ze zijn er wel ;)
een allergiesche reactie is meestal over de hele kop en dikke ogen, en jeuk.......
sterkte ermee :-*
Door sylvia
wimk schreef: Truus ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik zie nu net dat hij aan het wisselen is.
Van wisselen kunnen ze een hoop krijgen maar geen opgezette lippen, dit ziet er inderdaad meer uit als een steek van een bij, hommel of wesp. De hommels en bijen komen nu langzaam aan weer tevoorschijn dus dat zal het best geweest zijn.
Laatst gewijzigd door sylvia op di 21 mar 2006, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Het was in de eerste instantie maar een idee ;). Het lijkt mij ook een insectensteek en ben blij dat het weer beter gaat met streepje :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door