Rovanna schreef: Had je daar dit artikel voor nodig dan?Nee ik weet eigenlijk niet waarom ik dit heb opgeschreven. Stom he![]()
Moderator: Lizzy
Rovanna schreef: Had je daar dit artikel voor nodig dan?Nee ik weet eigenlijk niet waarom ik dit heb opgeschreven. Stom he![]()
wimk schreef: Nee ik weet eigenlijk niet waarom ik dit heb opgeschreven. Stom heAch, dit zijn vaak van die spreekwoordelijke dingen. Je leest iets en dan heb je helemaaaaaaal zoiets van "voer die troep nooit meer". En dat terwijl je het al niet meer voerde. Ik zeg ook nog geregeld (als ik in iemands rook heb gestaan en thuis kom) "ik steek er nooit meer een op".
tieneke schreef: Best wel een fijne Da van jou als deze zo reageertMijn DA weet nog niet eens dat ik kvv en barf voer. Hij komt het pas te weten als hij er ooit om vraagt 8)
Ik heb het jammergenoeg anders meegemaakt![]()
roefus schreef: Overigens.......als mijn huisarts PIZZA'S gaat verkopen.
Dan zou ik argwaan krijgen.![]()
Nelly schreef: Hoewel, af en toe een pizzaatje gaat er wel in hoorEen lekkere pizza, gaat er altijd in!![]()
Nelly schreef: Mijn DA weet nog niet eens dat ik kvv en barf voer. Hij komt het pas te weten als hij er ooit om vraagt 8)Misschien wel het verstandigst
roefus schreef: Een lekkere pizza, gaat er altijd in!
Maar NIET via de huisarts: pizza tegen jeuk, pizza tegen nierklachten, pizza voor het 'algemene onderhoud'.
Eigenlijk, als je het goed bedenkt.
Pakweg 25, 30 jaar geleden is er zo'n wet gekomen dat huisartsen geen apotheek meer 'aan huis' mochten hebben.
Dat is tot die tijd blijkbaar in veel dorpen nog zo geweest.
Er was geen 'normale apotheek', de huisarts had in dat soort gevallen 'apotheek aan huis'.
Dat waren natuurlijk goudmijntjes....zelf voorschrijven en zelf incasseren.
Maar bij da's is dat niet anders.
Consult, behandeling, geneesmiddelen-verstrekker.
Nu nog een redelijk 'voeding-verkoop-punt'.
En het mes snijdt aan drie kanten.
Waarom zou zo iemand voor vérs zijn???
Tenzij hij/zij met de slager dealt?
Sennaruby schreef: Wij hier in het mooie Blesdijke hebben nog steeds een apotheekhoudende huisarts, maar naast dit (dubieuze) feit zijn hij en zijn vrouw ook nog herbalifedealersAch verdient toch lekker? Ikke geloof dat ik ook maar da ga worden ipv jurist. lekker toch, heb al een deal met het slachthuis (lekker goedkopen ingredientjes op dit moment), dus dan wordt ik de eerst barfda die ook eten verkoopt![]()
tieneke schreef: Misschien wel het verstandigstTieneke, mag ik vragen wie jou oude DA is?
Onze oude Da komt hier deze zomer vakantie vieren en ik zal hem dan eens even laten zien hoe de nollebakmonsters eten![]()
![]()
![]()
Sennaruby schreef: Wij hier in het mooie Blesdijke hebben nog steeds een apotheekhoudende huisarts, maar naast dit (dubieuze) feit zijn hij en zijn vrouw ook nog herbalifedealersen je raad nooit waar herbalife allemaal goed voor is.... voor overtollig gewicht, te weinig gewicht, slechte conditie, slechte doorbloeding, vitamine tekort a.g.v. slechte eetgewoonten, ga zo maar door, kan mij zo voorstellen dat deze huisarts een prima appeltje voor de dorst (voor heel africa) heb![]()
pippy schreef: Tieneke, mag ik vragen wie jou oude DA is?Je hebt een pb![]()