Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mutsie
Joh, fijn hoor.

Ik hoop voor je dat ze nog lekker meehobbelt.
pff weer een zorg minder.
(maar ja, je slaapt toch een beetje met 1 oog open)

Karin
Door Lizzy
202Spots schreef: Peet..ik lees ook nu pas...kan het Vestibular Syndrome zijn?
Onze vorige hond had dat ook en als 't goed is gaat 't met 5-7 dagen weer beter...
(Voor de misselijkheid kon ik wagenziekte pilletje geven)

http://vetmedicine.about.com/gi/dynamic ... estib.html

http://www.peoriahs.org/vestibular.html
Klinkt inderdaad een beetje veel wat Tunja heeft gehad he? Hoe is het nu met haar Peet?
Door Peet
De DA noemde het Vasculair Geriatrisch Syndroom.....ik denk een soort Tia ofzo ???...

Geen idee of Vasculair en Vestibulair hetzelfde is...maar ze doet het best redelijk hoor...... ;)...tja....ouderdom komt met gebreken hé...

Ik voel me af en toe een soort medewerkster van een bejaardentehuis...met die krakerige heddurs ;D....maar we blijven lachten. Het is in ieder geval geen tumor :D
Door roefus
Fijn dat ze toch weer wat opknapt.
Krakende wagens lopen soms lang....toch?
Door Peet
roefus schreef: Fijn dat ze toch weer wat opknapt.
Krakende wagens lopen soms lang....toch?
precies ;)
Door 202spots
Peet schreef: De DA noemde het Vasculair Geriatrisch Syndroom.....ik denk een soort Tia ofzo ???...

Geen idee of Vasculair en Vestibulair hetzelfde is...maar ze doet het best redelijk hoor...... ;)...tja....ouderdom komt met gebreken hé...
Ik voel me af en toe een soort medewerkster van een bejaardentehuis...met die krakerige heddurs ;D....maar we blijven lachten. Het is in ieder geval geen tumor :D
In ieder geval geen tumor is goed!! ;)
Maar Vasculair is de spieren en Vestibular is meer neurological denk ik, en heeft ook met de oor en evenwicht te maken, dus 't is wel 2 verschillende dingen.
In ieder geval fijn dat 't beter gaat!!
Door conleeuw
202Spots schreef: In ieder geval geen tumor is goed!! ;)
Maar Vasculair is de spieren en Vestibular is meer neurological denk ik, en heeft ook met de oor en evenwicht te maken, dus 't is wel 2 verschillende dingen.
In ieder geval fijn dat 't beter gaat!!
Vestibular is midden oor (inner ear) daar is ook de evenwichtsorgaan, vandaar dat pilletjes tegen reisziekten vaak werkt.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door