Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K9Jordan
Nou een goede massage op zijn tijd vind ik ook lekker, zweverig of niet! haha
Zou me in kunnen denken dat dat voor honden hetzelfde is 8)
Door Truus
Peet schreef: Vanavond ga ik haar wat masseren met de PalmMag (massage op basis van magnetische velden) en vrijdag krijgt madame een cranio-sacrale massage...kijken of dat wat doet ;)....
Klinkt niet slecht ;), het zal zeker helpen !Fijn dat Tunja de nacht zo goed is door gekomen en we blijven duimen Peet!
Door Eidos
ohw... lees het nu pas..... Ik duim ook mee dat die mooie lieverd snel opknapt.. en brand een kaarsje voor jullie :-*..

Geef dr maar een lieve zachte knuffel van ons
Door Malamoods
Van die massage kan ze in elk geval lekker gaan ontspannen.... ;D Beetje extra verwennerij en aandacht is nooit weg voor een zieke hond. Ik hoop dat ze snel opknapt!

Rachel.
Door Qwertu
Peet schreef: Vanavond ga ik haar wat masseren met de PalmMag (massage op basis van magnetische velden) en vrijdag krijgt madame een cranio-sacrale massage...kijken of dat wat doet ;)....
Ik duim ook voor je!

Heb je cranio-sacraal gestudeerd?
Door Peet
Tunja krabbelt (letterlijk) alweer redelijk overeind. Haar evenwicht laat haar nog wel af en toe in de steek, maar ze kan weer in de auto springen (onder begeleiding 8) ) en gisteren heeft ze weer gespeeld met een ander hondje.

Haar koppie hangt nog scheef maar toch....elke dag een kleine verbetering, denk ik......In ieder geval valt ze al veel minder en heeft ze niet meer zo'n dronkemans loop. Ze kan ook weer mee naar het bos, zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze tegen elke boom opknalt.

Goeie vooruitgang dus. Alle forummers en engeltjes hartelijk dank weer...jullie hebben weer prima geduimd voor mijn meisje :D
Laatst gewijzigd door Peet op zo 19 mar 2006, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
Jippie!! Dat is goed nieuws Peet. Telkens weer een stapje vooruit dus, ik duim voor jullie dat je nog maar een lange tijd van Tunja mag genieten. Hoe gaat het met het masseren?
Door conleeuw
hé, dat klinkt hoopvol, al komt het scheefhangende koppie niet helemaal goed, als hij maar weer redelijk goed uit de voeten kan, en met een beetje begeleiding in de auto klinkt in mijn ogen al heelwat. Ik hoop dat er een blijvende stijging in zit.
;)
Door Hitam
Goed zo. Hopen dat ze weer helemaal opknapt. Maar ze kan tenminste weer lopen en spelen.
We duimen nog even door.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door