Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Saskia C.
Asterix en Belle eten nu al een tijdje KVV en af toe wat kippennekken en verse vuile pens. Nu heeft Asterix blijbaar de smaak te pakken gekregen van "barf". Want vandaag in het bos viel er voor zijn neus een duivenei uit het nest, meneer snuffelt even en doet hap slik weg. Belle stond er beteuterd bij te kijken, van ik wil ook een ei. Helaas voor haar viel er niets meer uit de boom. Nu is mijn vraag of het kwaad kan dat hij een houtduiven ei opgegeten heeft. Ze hebben hier namelijk pas 1 keer een ei gehad. Zelf denk ik dat het niet erg is, maar voor de zekerheid, ben nog maar een beginneling op dat gebied, vraag ik het even hier na.
Door Laura2004
Lijkt me geen probleem hoor ;) Mijn honden eten wel ergere dingen bv. rottende vogels en rotte vis (die vissers dumpen aan de kant van de sloot >:() en die zijn nooit ziek geworden, tja het enige is de vogelgriep, maar ja, dat kunnen ze waarschijnlijk ook krijgen van het drinken uit de sloot en dat doen die van mij dagelijks :-\ Ik zou me niet druk maken hoor! ;)
Door Lizzy
Welnee, geen zorgen om maken! Duiven schijnen trouwens behoooooorlijk ongevoelig te zijn voor vogelgriep dus ook qua vogelgriep: geen zorgen!
Door Laura2004
Lizzy schreef: Welnee, geen zorgen om maken! Duiven schijnen trouwens behoooooorlijk ongevoelig te zijn voor vogelgriep dus ook qua vogelgriep: geen zorgen!
Dat las ik ook net ja, wel een beetje vreemd, het zijn toch gewoon vogels :-\
Maar idd, ik zou me ook niet druk maken.
Door Saskia C.
Er is ook nog niets uitgekomen, dus ik denk dat het allemaal wel goed komt. Hij begint zich gewoon "echt" hond te voelen denk ik, waardoor hij zo'n eitje als echt voedsel ziet :).
Door roefus
Denk dat je hem geen 'verser' eitje kon geven.
Was een exclusief barfhapje ;D
Door Saskia C.
roefus schreef: Denk dat je hem geen 'verser' eitje kon geven.
Was een exclusief barfhapje ;D
Asterix heeft nu al een dure smaak te pakken vrees ik ;D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door