Ja natuurlijk. Zou wel handig zijn meer informatie
Dus, dan beginn ik:
Als Jolie een pup was hebben wij haar van eukanuba geloof ik, pupyvoer 1 jaar lang gegeven, en dat was te lang zij de dierenarts. Wij moesten naamlijk als jolie 1 jaar oud was met haar naar de doktor omdat zij mank liep! Het wisselde altijd af. De eene keer was het de rechte voorpoot de andere keer was het de linke voorpoot. Toen heeft de dierenarts gevoeld een fotos gemaakt! Daruit bleek dat zij te veel kalk gekregen had. Deze kalk heeft zich in den pooten afgezet, daarom kon het bloed niet meer goed doorstromen een dat veroorsakt pijn. (Zo ongeveer)
Ze heeft dan goedkope broken gekregen een medicijnen. Toen was het ook naar een aantal weken goed.
Voor 1 maand hebben wij begonnen met barfen een voor een aantal weken is zij weer mank gelopen, maar nu op de achterpoot. De dierenarts zij dat het waarschijnlijk nog van het kalk komt, reste zij die. Weer medicijnen een weer was het goed.
Maar nu loopt zij met de voorpoot weer mank!
Een daroom hier mijn vraag!
Lizzy: Misschien kan ik jou de barfplan per email toesturen dan kan je het het beste bekijken. Het is een exel bestand! Ok?