Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
Erna schreef: Klinkt misschien stom maar dat kan me helemaal niets schelen. Als ze maar weer thuiskomt!

Heb verdorie net een hartstikke lekker kussen voor haar op Crufts gekocht en nu kan ze er niet eens op liggen.
Natuurlijk!! Daar gaat het om dat ze weer thuiskomt!!

Ik heb je niet gezien op de Crufts ( ::) raar he). Heb je het naar je zin gehad?
Door Erna
Helen schreef: Natuurlijk!! Daar gaat het om dat ze weer thuiskomt!!

Ik heb je niet gezien op de Crufts ( ::) raar he). Heb je het naar je zin gehad?
Ja, dat wel maar we zijn vannacht op de boot nogal doorgezakt en nu heb ik een kater.
Door Helen
Erna schreef: Ja, dat wel maar we zijn vannacht op de boot nogal doorgezakt en nu heb ik een kater.
Haha!! Nog een reden om te vliegen!!
Door Erna
Ben net gebeld door de DA. Ze hebben het bloedbeeld bepaald en dat is ook niet goed.

Hematocriet is 60 (mag als ik het goed heb verstaan hooguit 55 zijn)
en ze heeft een verhoogd aantal witte bloedcellen. Waarde is 25.5 en die mag 17 zijn.

Ze denken aan een infectie. Ibuprofen is niet waarschijnlijk omdat ze dan volgens de da ook braakklachten zou moeten hebben en die heeft ze niet.

Ze is nog steeds erg rustig maar het gaat naar omstandigheid goed met haar. Ze krijgt zware antibiotica toegediend. Waarschijnlijk moet ze een paar dagen aan het infuus blijven en hij kon en wilde nog niet echt een prognose geven. Na doorvragen durfde hij wel te zeggen dat hij niet dacht dat ze er aan zou overlijden. Ze is jong en sterk en hij wil haar zo snel mogelijk op de been hebben. Afwachten maar weer en morgenochtend belt hij om te vertellen hoe het met haar gaat en hoe ze de nacht is doorgekomen.

Ik ben iets gerustgesteld maar zal wel slecht slapen.
Door *Natasja*
Arme Fleur... Ik hoop dat ze snel op haar nieuwe kussen kan slapen. Ik duim voor haar. Heel veel sterkte voor jullie (hoe is het trouwens met d'r zusje, mist ze Fleur erg?)!
Door Ine
Och hemel, wat een ellende, arme Fleur! :'(
Dat was geen fijne thuiskomst met letterlijk en figuurlijk dus een kater :-\
Ik duim ook voor jullie en hoop op betere berichten morgen! :-*
Door Erna
Natasja1974 schreef: Arme Fleur... Ik hoop dat ze snel op haar nieuwe kussen kan slapen. Ik duim voor haar. Heel veel sterkte voor jullie (hoe is het trouwens met d'r zusje, mist ze Fleur erg?)!
Cees gaat dus vannacht mee naar bed.
Door Elise
Pffft Erna, dat klinkt helemaal niet lekker :-\ We steken een kaarsje aan voor Fleur, zodat ze snel haar nieuwe kussen uit kan proberen :-*

Sterkte :-*
Door Lizzy
Sjeesus Erna, wat een ellende...

Te hoge haematocriet kan ook duiden op uitdroging.

Pfff, we duimen hier door voor je kaboutertje :-*!
Door Erna
Lizzy schreef: Sjeesus Erna, wat een ellende...

Te hoge haematocriet kan ook duiden op uitdroging.

Pfff, we duimen hier door voor je kaboutertje :-*!
Ja, dat klopt hoor. Dat vertelde de Da ook. Door de uitdroging zit er logischerwijs minder vocht in het bloed waardoor de hematocriet stijgt. Dat was niet echt iets om zorgen over te maken.

De waarde van de witte bloedcellen geeft aan dat het lichaam ergens een vijand probeert te verslaan. Welke vijand en waar ie zit weten we nog niet. En wellicht komen we daar nooit achter.

De kabouter is aan het strijden en nu maar hopen dat ze de veldslag gaat winnen.
Laatst gewijzigd door Erna op ma 13 mar 2006, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
Jemig Erna wat een tegenslag voor de kabouter zeg,ik zit echt met afgrijzen je bericht te lezen,ik duim voor jullie dat ze morgen weer wat beter zal zijn,het is zo'n lekker ding hè :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door