Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
Oh, ik huil met je mee :'(
Wanneer weet je de uitslag?
Vreselijk, dat wachten.......................

sterkte meis :-*
Door Hitam
Geer, ik voel met je mee. Ik hoop dat het geen lymfklierkanker is!!! Sterkte.
Door Leo
ik denk dat heel Barfplaats in spanning met je meeleeft Geer! hou ons op de hoogte! en dikke zoen voor Saar!!

Hou je taai! grts Leo!
Door Sonja
Jeetje Geer!
Ik ben een weinig op bp geweest vanwege tijdgebrek en computerproblemen, dus ik lees dit nu pas!
Ik duim heel hard mee dat het iets anders is wat Saartje heeft.
En een dikke knuffel voor Saartje!
Door Mister T
Oh Geer!!!!!!!!wie had dat gedacht meis...... :'(heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door eberhardje
Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte.
ik ben een fan van saartje en haar website en haar droge humor en haar lieve snoetje
en ik leef met jullie mee!!! :'( :'( :'(
Door Ordell
Geer, wij leven met jullie mee... :'(
Door geer
Ze gaat steeds verder achteruit... Het slikken gaat steeds moeilijker, dus ze eet ook slecht... Och, als ze nou maar heel even weer opleefde, tot we de uitslag hebben... :(
Door jeanne
Lieve Geer, ik heb hier even geen woorden voor :'(
ik leef met je mee en denk aan jullie
XXX
Door Lizzy
Oh jee Geer, ik weet ook niet wat ik moet zeggen, buiten dat ik het zo erg vind... :'(. Zijn er misschien (natuurlijke) pijnstillers die je haar kunt geven?
Door sylvia
ooo Geer :'( misschien kun je een kippebouillon voor haar trekken en haar dat laten drinken komt er toch iets binnen :-\
Door karin2
ooh Geer ,wat vind ik dit verschrikkelijk :'( :'(
sorry voor het late reageren ,maar mijn putertje doet het niet zoals het moet :-\
ik hoop zo dat het een ontsteking of iets dergerlijks is (kan je tenminste nog wat aan verhelpen ) mar het ziet er niet echt goed uit hé ? :-\
misschien kan je haar versvlees in de keukenrobot doen of met de mixer héél fijn mixen en vervolgens met de kippenbouillon mengen zoals sylvia zei en proberen het haar zo te geven ? desnoods ingieten met een lepeltje of een dikke spuit ? .ik roep ook maar wat hoor , ik vind het zulk een leuke hond .
ik duimvoor jullie en hioop er het beste van .
veel liefs van mij en een vette lik en poot van mijn doggies voor saar
Door geer
Dank jullie wel allemaal :-* :-* :-*
Ze wil op zich nog wel eten, maar het gaat heel moeizaam... Ze krijgt rodi-modder (met water vermengd), vla, huttekase en alles wat makkelijk op te likken is...
Zucht..wat duurt dat wachten lang :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door