Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Wat vervelend dat je nu nog heel erg in het onzekere zit over Saar.
We blijven allemaal flink duimen dat zij weer helemaal de oude wordt ;)
Door margreet
Hoi lieverds ook wij denken aan jullie morgen hoor heeeel veel sterkte en liefs van ons .
Geef saar maar een grote lik van haar vriendje Nick. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Door ine
PC doet het weer even, dus kan ik je vertellen, dat ik heel erg met je meeleef!
Het is bijna 12 uur, dus het moment is bijna daar, dat jullie wat meer weten!
Oh, ik duimmmmmmmmmmm mijn duimen blauw!!
Knuffels jullie alle 3 :-* :-* :-*!!!!
Door geer
Guus is nu met 'r naar de DA... ik zou ook meegaan, maar ben op de een of andere manier een enorme sentimentele klont op pootjes aan het worden, dus leek het me beter om even hier te blijven... Kan ik lekker rondjes door het huis lopen :(
Door ine
Geeeeeerrrrrrrrrrrr!! Ik schrik me een ..............!!!
Pfffffffff, ja, das dus duidelik! Heeft Guus een mobiel bij zich? ;)
Door Truus
Oooooo dat ken ik Geer, thuis blijven is nog erger ;)
Wat spannend allemaal he , hoop toch zo dat het mee valt en duim me rot!!!!!!!!!!!
Door Lizzy
geer schreef: Guus is nu met 'r naar de DA... ik zou ook meegaan, maar ben op de een of andere manier een enorme sentimentele klont op pootjes aan het worden, dus leek het me beter om even hier te blijven... Kan ik lekker rondjes door het huis lopen :(
Ach meis toch.... Ik begrijp het helemaal hoor! Ik ben de laatste keer ook niet mee gegaan toen Brutus onder narcose gebracht moest worden. Houd je taai he Geer! Ook wij zitten driftig te duimen voor jullie!
Door Anna
Hey Geer,

Veel sterkte!! Ik duim ook voor jullie! Geef straks een dikke knuffel van mij aan Saar. :-*

Groetjes,

Anna.
Door geer
Oh man, wat duurt dit lang... Ze zijn nu al anderhalf uur weg, de DA zit vlakbij.... Krijg Guus niet te pakken :-\
Door geer
Het is niet goed.
De dierenarts kon niets in haar keel zien, en aan de hand van de foto's heeft hij geconstateerd dat ze waarschijnlijk lymfeklierkanker heeft. Doordat haar klieren zo opgezet zijn wordt haar slokdarm naar beneden geduwd en dat veroorzaakt haar gehoest. Uit de foto blijkt ook nog eens dat ze een vergroot hart heeft. Over een week krijgen we de uitslag van het biopt.
Ik weet even niet meer waar ik het zoeken moet :'(
Door margreet
JJJJeumig Geer de tranen schieten in mijn ogen en ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.
Alles wat ik kan zeggen is dat ik het heeeeeeeeeel erg vind voor jullie,hoopte toch dat het allemaal anders zou aflopen he.
O ik vind dit echt zo KLOTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Heel veel sterkte voor jullie alle drie :-* :-* :-*
Door Lizzy
OH V*RD*MME. Oh nee he.... Oh sh*t Geer, wat vind ik dit nu erg voor jullie..... :'(. Kan ik iets voor je doen? Jeetje Geer, dit hadden we echt nooit verwacht :'(... Ohhh, laat het niet waar zijn.... Laat er alsjeblieft een andere uitslag uit het biopt komen.....

Heel veel sterkte meis.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door