Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
Klopt, Chooky...Het is bij ons in NL gewoon natter en dat vinden die akels lekker. In Frankrijk heb ik ook minder last van van teken, maar de barbesia waart rond in de buurt van de Middellandse Zee en hoewel ik in de Dordogne zit, wil ik geen enkel risico nemen.
Zandvliegjes heb je niet bij ons, dus daar heb ik gelukkig geen last van.....

(bedenk me ineens dat het lijkt als of ik daar woon...was het maar waar...zucht......)
Door Breezer
Ik gebruik voor Breezer van pups af aan Stronghold, en hij heeft nog nooit last gehad van ongedierte, zowel vlooien als teken en wormen niet. Het mag dan misschien troep zijn, maar zolang het goed werkt zie ik het probleem niet. Verder heb ik Breezer nog nooit preventief hoeven ontwormen. Alleen een tabletje tegen de vosseworm nadat we in Duitsland waren geweest. Ja ieder zijn manier natuurlijk, maar dit werkt bij mij in ieder geval toppie!
Door Peet
Dat zijn die kleine akelige viezerikjes die in het Middellandse Zee-gebied rondwaren en leishmaniosis kunnen doorgeven...... :P
Peet
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door