ooo Geer, wat naar allemaal. Ik hoop ook heel erg dat het iets kleins is. Sterkte morgen!!!
groetjes Helne
Moderator: Lizzy
geer schreef: Ik hoop het ook....weet even niet meer zo goed wat ik nou moetGewoon afwachten, dat is wat je moetZe drinkt trouwens ook veel meer dan normaal....
geer schreef: Ik weet het, ik kan ook niets anders doen, maar 't is zo rot om haar zo te zien... Het is echt een schim van wat ze normaal is... Normaal staat ze als een debiel bij de deur op te springen, te blaffen en met flostouwen te hannesen als we terugkomen van een dagje werken. Nu doet ze een oog open, het puntje van haar staart gaat twee keer op en neer en that's it...Verschrikkelijk inderdaad om je hondje zo te zien. Kon ze maar praten. Jij doet in ieder geval wat je kan, meer kan je niet doen. Fijn trouwens dat je zo'n lieve DA hebt.
Enne, nee, ze is niet verzekerdToen we haar kregen had ze zo veel kwalen, dat we zO veel dingen niet vergoed zouden krijgen dat het de moeite amper loonde... Dus ik hoop maar dat mijn nieuwe baan HEEL goed gaat betalen
![]()