Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Helen
ooo Geer, wat naar allemaal. Ik hoop ook heel erg dat het iets kleins is. Sterkte morgen!!!

groetjes Helne
Door geer
Ik hoop het ook....weet even niet meer zo goed wat ik nou moet :'( Ze drinkt trouwens ook veel meer dan normaal....
Door Helen
geer schreef: Ik hoop het ook....weet even niet meer zo goed wat ik nou moet :'( Ze drinkt trouwens ook veel meer dan normaal....
Gewoon afwachten, dat is wat je moet ;) Nu kan je niets meer, allen knuffelen. Ik zie nog geen reden voor een worst case scenario. Heeft Saar trouwens een ziektekostenverzekering?

groetjes Helen
Door Helen
Ik zou trouwens ook veel drinken als ik de hele dag liep te kwijlen....
Door geer
Ik weet het, ik kan ook niets anders doen, maar 't is zo rot om haar zo te zien... Het is echt een schim van wat ze normaal is... Normaal staat ze als een debiel bij de deur op te springen, te blaffen en met flostouwen te hannesen als we terugkomen van een dagje werken. Nu doet ze een oog open, het puntje van haar staart gaat twee keer op en neer en that's it...

Enne, nee, ze is niet verzekerd :-\ Toen we haar kregen had ze zo veel kwalen, dat we zO veel dingen niet vergoed zouden krijgen dat het de moeite amper loonde... Dus ik hoop maar dat mijn nieuwe baan HEEL goed gaat betalen ;)
Door Helen
geer schreef: Ik weet het, ik kan ook niets anders doen, maar 't is zo rot om haar zo te zien... Het is echt een schim van wat ze normaal is... Normaal staat ze als een debiel bij de deur op te springen, te blaffen en met flostouwen te hannesen als we terugkomen van een dagje werken. Nu doet ze een oog open, het puntje van haar staart gaat twee keer op en neer en that's it...

Enne, nee, ze is niet verzekerd :-\ Toen we haar kregen had ze zo veel kwalen, dat we zO veel dingen niet vergoed zouden krijgen dat het de moeite amper loonde... Dus ik hoop maar dat mijn nieuwe baan HEEL goed gaat betalen ;)
Verschrikkelijk inderdaad om je hondje zo te zien. Kon ze maar praten. Jij doet in ieder geval wat je kan, meer kan je niet doen. Fijn trouwens dat je zo'n lieve DA hebt.

sterkte Helen
Door Loeka
He jakkie Geer, ik lees dit net pas. Ik was nog te zeer met mijn eigen ellende bezig. Maar wat een toestand voor die arme Saar. En eng ook. Ik hoop voor jullie dat het niet iets heel ernstigs is.

Jij sterkte morgen met het begeleiden van Saar bij de da en uiteraard een hele dikke knuffel voor Saar. Laat snel weer horen hoe het gegaan is.
Door Helen
Enne Geer, als je baantje niet heel goed gaat betalen, vallen er aan de grens toch wel "dealtjes"te sluiten ;)

groetjes Helen
Door geer
Whahaha, geloof dat ik toch eerder met mijn ouders dealtjes ga sluiten ;) ;D
Door zurca
Jeetje Geer,

Ik heb net pas alles zitten lezen..Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor morgen, 'kzal voor jullie duimen.. :-*
Door Truus
Hoi Geer wat een gedoe allemaal zeg, ik leef zo met je mee en zal enorm duimen voor jou en Saartje.
Denk aan je morgen hoor.
Wel fijn dat je er bij mag blijven .
Lieve groetjes Truus.
Door Ivonne
pfft, dat wordt nog een spannend dagje maar dan weet je wel waar je aan toe bent........ heel veel succes en een dikke :-* voor Saar
Door Lupa
lees dit nu pas!
geer heel veel sterkte en succes morgen en geef een knuffel van mij aan saar.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door