Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
Ik begin er nu een beetje het rambam van te krijgen...ze BLIJFT als een vaatdoek op de bank hangen... Ik heb wel het gevoel dat ze minder pijn aan haar oren heeft, en ze kijkt ook ietsjes helderder, maar verder merk ik nog weinig... Grrrrrrrrrrr
En 't is van dat mooie weer....ik wil zo graag uit!!!! :'( ;D
Door Helen
geer schreef: Ik begin er nu een beetje het rambam van te krijgen...ze BLIJFT als een vaatdoek op de bank hangen... Ik heb wel het gevoel dat ze minder pijn aan haar oren heeft, en ze kijkt ook ietsjes helderder, maar verder merk ik nog weinig... Grrrrrrrrrrr
En 't is van dat mooie weer....ik wil zo graag uit!!!! :'( ;D
O jeetje, dat is balen...Hoe lang krijgt ze de nieuwe kuur al?

groetjes Helen
Door geer
Sinds vorige week vrijdag... Ik sta hier de hele dag als een blij konijn voor die mand te dansen met balletjes, flostouwen, piepbeesten...maar 't helpt niets...
Het enige wat ze leuk vindt is snoepjes zoeken, alleen zit haar neus ZO verstopt dat ze niets ruikt...je kan dat ding pal voor haar neerleggen en dan nog snuffelt ze erover heen :(
Laatst gewijzigd door geer op di 03 feb 2004, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
geer schreef: Sinds vorige week vrijdag... Ik sta hier de hele dag als een blij konijn voor die mand te dansen met balletjes, flostouwen, piepbeesten...maar 't helpt niets...
Het enige wat ze leuk vindt is snoepjes zoeken, alleen zit haar neus ZO verstopt dat ze niets ruikt...je kan dat ding pal voor haar neerleggen en dan nog snuffelt ze erover heen :(
Dit is zo'n moment dat Tannetje moet reageren. Ik weet niet of het al beter zou moeten gaan?

groetjes Helen
Door geer
Nou, volgens mij is er iets met die keel dat maar niet weg wil gaan... Keel is nog steeds opgezet en doet pijn, haar oren gaan wel beter en volgens mij is ze daardoor weer iets helderder...
Ze kwijlt, heel raar, vooral aan EEn kant...een lipplooi is netjes droog, die ander blijft sukkelen omdat daar continu kwijl inloopt...
Ik begin eerlijk gezegd te vermoeden dat er iets in haar keel zit, een bot- of houtsplinter oid...
Door Lizzy
geer schreef: Nou, volgens mij is er iets met die keel dat maar niet weg wil gaan... Keel is nog steeds opgezet en doet pijn, haar oren gaan wel beter en volgens mij is ze daardoor weer iets helderder...
Ze kwijlt, heel raar, vooral aan EEn kant...een lipplooi is netjes droog, die ander blijft sukkelen omdat daar continu kwijl inloopt...
Ik begin eerlijk gezegd te vermoeden dat er iets in haar keel zit, een bot- of houtsplinter oid...
Ik begin te denken dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben... Of iets vast in de neus of iets in de keel....
Door geer
Maar kan iets in de keel er ook voor zorgen dat haar neus verstopt zit???

Mmmm....toch maar even de DA bellen??? Of even afwachten nog...die kuur duurt nog 5 dagen, we zitten nu op de helft..
Door Lizzy
geer schreef: Maar kan iets in de keel er ook voor zorgen dat haar neus verstopt zit???

Mmmm....toch maar even de DA bellen??? Of even afwachten nog...die kuur duurt nog 5 dagen, we zitten nu op de helft..
Jeetje, geen idee. Ik denk dat als er iets klem zit (in neus of keel) dat het kan gaan ontsteken en dit zooi (snot) met zich mee brengt. Maar dat is meer een gevoel dan dat ik dat ergens op baseer.

Misschien dat de DA nog niet bereid is om verder onderzoek te doen. Maar ik vind eigenlijk dat de situatie al met 80% verbeterd had moeten zijn met de antibiotica... Ik geloof dat ik terug zou gaan naar de DA en mijn vermoedens uit zou spreken....
Door margreet
geer schreef: Maar kan iets in de keel er ook voor zorgen dat haar neus verstopt zit???

Geer ik heb dit ook wel eens op de tv gezien hoor,is best mogelijk,succes met de lekkere schat.
Laatst gewijzigd door margreet op di 03 feb 2004, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Arme Saar :'(
Misschien toch weer terug naar de Da?
Hopelijk knapt ze snel weer op.
Door avalon
Het gaat echt niet lekker met Saar he :-\. Het duurt al zo lang. Ik hoop dat ze snel weer de oude is Geer. Neus en keel staan toch met elkaar in verbinding, dus als iets ver in de keel dwars zit, lijkt mij wel dat de neus daar ook op kan reageren. Als ik keel onsteking heb zit mijn neus ook vaak vol, en mijn oren doen dan ook meestal pijn. Ik heb nogal eens last van keelontsteking en oorpijn en loopneus heb ik dan ook altijd.
Door Truus
Lizzy schreef: Jeetje, geen idee. Ik denk dat als er iets klem zit (in neus of keel) dat het kan gaan ontsteken en dit zooi (snot) met zich mee brengt. Maar dat is meer een gevoel dan dat ik dat ergens op baseer.

Misschien dat de DA nog niet bereid is om verder onderzoek te doen. Maar ik vind eigenlijk dat de situatie al met 80% verbeterd had moeten zijn met de antibiotica... Ik geloof dat ik terug zou gaan naar de DA en mijn vermoedens uit zou spreken....
Ach Geer :-\ wat een raadsel zeg..zou natuurlijk ook kunnen dat er iets in de keel zit ja. Stel je voor dat het zo is ???. Ik zou ook even naar de D.A. gaan en het na laten kijken. Wie weet joh.
Voor de zekerheid zou ik het doen.
Sterkte met Saartje.
Door geer
Ik ga vanmiddag maar weer eens de DA bellen denk ik... Punt is alleen dat ze haar onder narcose moeten brengen om goed in d'r keel te kunnen kijken....brrrrr. :-\
Door ~anna~
avalon schreef: Het gaat echt niet lekker met Saar he :-\. Het duurt al zo lang. Ik hoop dat ze snel weer de oude is Geer. Neus en keel staan toch met elkaar in verbinding, dus als iets ver in de keel dwars zit, lijkt mij wel dat de neus daar ook op kan reageren. Als ik keel onsteking heb zit mijn neus ook vaak vol, en mijn oren doen dan ook meestal pijn. Ik heb nogal eens last van keelontsteking en oorpijn en loopneus heb ik dan ook altijd.
neus,keel en oren?
Sterkte!
Door geer
Hmmmmm....Tannetje, als je dit nog leest, wat denk/vindt jij??
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door