Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ik vond het leuk. Maar ik ga verder niks verklappen want dat is niet leuk voor de mensen die nog gaan ;D
Laatst gewijzigd door Lizzy op di 07 feb 2006, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Qwertu
Lizzy schreef: Ik vond het leuk. Maar ik ga verder niks verklappen want dat is niet leuk voor de mensen die nog gaan ;D

aaarghhh en ik kan niet! sjips.... Als alle lezingen geweest zijn, zou iemand er dan een verslagje van uit willen brengen?
Door Lizzy
Qwertu schreef: aaarghhh en ik kan niet! sjips.... Als alle lezingen geweest zijn, zou iemand er dan een verslagje van uit willen brengen?
Tuuuuuurlijk ;D!
Door MoniqueAppels
Ik vond het ook leuk en heb veel nieuwe dingen gehoord. Naar aanleiding van zijn verhaal ga ik een experiment beginnen met mijn honden maar ik zal verder nog niets verklappen :-X
Door bloemetje
gezellie!
Suc6 't is heel makkelijk te vinden.
Vanaf amsterdam is het aan je linkerhand en vanaf purmerend aan je rechter.
Niet in paniek raken want de huisnummering klopt niet overal even goed.
'T is even voorbij Anton Heyboer, schattig hokkie met allemaal spiegeltjes, kraaltjes, frutsels en een mariabeeltje aan de buitenkant van het huis geplakt.

Super makkelijk ;D
Door Ine
bloemetje schreef: gezellie!
Suc6 't is heel makkelijk te vinden.
Vanaf amsterdam is het aan je linkerhand en vanaf purmerend aan je rechter.
Niet in paniek raken want de huisnummering klopt niet overal even goed.
'T is even voorbij Anton Heyboer, schattig hokkie met allemaal spiegeltjes, kraaltjes, frutsels en een mariabeeltje aan de buitenkant van het huis geplakt.

Super makkelijk ;D
Jaha, super duidelijk :-\ :-X :P ;D ;D ;D
Door willieD
bloemetje schreef: gezellie!

Super makkelijk ;D
nouw.is iets verder dan waar Anton nu is :o
hij ligt in Purmerland :'(
Laatst gewijzigd door willieD op di 07 feb 2006, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door geer
Voordat ik finaal instort...het was leuk! :D

Voor sommigen was het alsof ze naar een popconcert gingen; je kent de liedjes al, maar 't is toch leuk om de band een keer live te zien spelen, voor anderen was het compleet nieuwe materie...weer anderen hingen daar tussenin. Er waren Barfers, dierenartsen, natuurgeneeskundigen, versvleesfabrikanten, 'leken'...kortom, een leuk publiek (slijm ;D
)Mogens is een bevlogen spreker met een lieve vrouw enne....de nieuwsgierigen moet maar naar den Ilp of Antwerpen ;)
Door Helen
Ik vond het ook erg leuk. Heb niets nieuws gehoord, maar om het ipv op schrift een keer live te horen was gaaf. Voor 'verse' versvleesvoeders denk ik dat het een hele leerzame lezing was.
Was het lang niet overal met hem eens, maar dat hoeft natuurlijk ook niet!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door