Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door andres
Wat goed dat ze contact gezocht hebben en je hen begeleid. Met onze Westie begint het langzaam steeds beter te gaan. Nauwelijks rode plekken meer en het gekrab wordt ook minder. Er zijn heel veel momenten geweest dat we het echt niet meer zagen zitten. De dieptrieste ogen van Joey, grote vuurrode plekken en loslatende haren, vrezelijk! Je moet dan ergens naar toe kunnen en in ons geval hebben we hoop en sterkte gevonden op barfplaats. Dank aan alle lieve barfers die ons gesteund hebben en hopelijk zullen blijven doen. Als die mevrouw van die Westie het in de komende weken ook moeilijk mocht krijgen kan ze ons altijd mailen of bellen. Een "p.b.-tje" is voldoende voor tel. nr en /of e-mail adres. groeten Andre & Els
Door K@rin
[quote="andres"]
mailen of bellen. Een "p.b.-tje" is voldoende voor tel. nr en /of e-mail adres. groeten Andre & Els
[/quote]

Ja, dat zou heel mooi zijn, helemaal als het hondje erge "ontgiftingsverschijnselen" krijgt.
Dan probeer ik echt, dat ze jullie opbelt !!!
Door avalon
Het zou mooi zijn als je gelijk een soort dagboek kan maken waarin je ziet hoe het hondje op het vers reageerd, ook als het sterk gaat ontgiften. Dit kan een mooi promotiemateriaal zijn om aan klanten te laten lezen met een hond met een soortgelijk probleem, tevens is het ook iets om andere dierenartsen duidelijk te maken dat er in vers echt wel veel goeds in zit, ze kunnen immers navraag doen bij een colega.
Door avalon
[quote="andres"]
Wat goed dat ze contact gezocht hebben en je hen begeleid. Met onze Westie begint het langzaam steeds beter te gaan. Nauwelijks rode plekken meer en het gekrab wordt ook minder. Er zijn heel veel momenten geweest dat we het echt niet meer zagen zitten. De dieptrieste ogen van Joey, grote vuurrode plekken en loslatende haren, vrezelijk! Je moet dan ergens naar toe kunnen en in ons geval hebben we hoop en sterkte gevonden op barfplaats. Dank aan alle lieve barfers die ons gesteund hebben en hopelijk zullen blijven doen. Als die mevrouw van die Westie het in de komende weken ook moeilijk mocht krijgen kan ze ons altijd mailen of bellen. Een "p.b.-tje" is voldoende voor tel. nr en /of e-mail adres. groeten Andre & Els
[/quote]
Heb je toevallig foto's genomen? Zodat duidelijk te zien is hoe het proces tot nog toe is verlopen, met alle voor en tegenslagen?
Door K@rin
[quote="avalon"]
Het zou mooi zijn als je gelijk een soort dagboek kan maken waarin je ziet hoe het hondje op het vers reageerd, ook als het sterk gaat ontgiften. Dit kan een mooi promotiemateriaal zijn om aan klanten te laten lezen met een hond met een soortgelijk probleem, tevens is het ook iets om andere dierenartsen duidelijk te maken dat er in vers echt wel veel goeds in zit, ze kunnen immers navraag doen bij een colega.
[/quote]

De pakjes van 200 gram per dag liggen in mijn vriezer en morgen ga ik het afleveren.
Ik zal mijn fototoestel meenemen en dan zal ik om toestemming vragen om foto's te nemen.
Door K@rin
[quote="Truus"]
Geweldig Karin ! Daar word je helemaal blij van he ;).
Ook spannend maar goed dat het gelukt is joh.
[/quote]

ja ja maar het belangrijkste moet nog gaan beginnen ;)
Door andres
[quote="avalon"]
Heb je toevallig foto's genomen? Zodat duidelijk te zien is hoe het proces tot nog toe is verlopen, met alle voor en tegenslagen?
[/quote]

We hebben wel een dagboek maar geen fotos. Maar eigenlijk zien al die plekken er eender uit, alleen de verdwijnen ze na een paar dagen om even later elders weer op te duiken. Dat gaat dan weer met jeuk en haarverlies gepaard. Bij ons hondje moet je het echt per maand beoordelen. De vooruitgang zou ik willen vergelijken met een grafiek van de AEX beurskoersen: voortdurend op en neer maar per saldo langzaam omhoog.
gr.Andre
Door K@rin
[quote="Robert Koncarevic"]
En is het pakketje afgeleverd?
[/quote]

Ja, zeker !!
Eigenlijk viel het hondje me 100% mee en kon ik er weinig aan zien .................. ::)

Ze zou me bij problemen, dat hij het niet lust of dat ie diaree kreeg, direct bellen.
Dat heeft ze nog niet gedaan .........
Ze zou me ook bellen als ze dacht dat het beter werd ...
Ik heb haar voer voor 14 dagen gebracht.
In die 14 dagen moet het in ieder geval te merken zijn, wanneer het slechter zou worden.........

Maar wat mij al WEL duidelijk werd .......
Het hondje is "de baas in huis" ..........
Daar heb ik ze gelijk, ook maar ff een paar tips voor gegeven.
Ze zullen wel gedacht hebben, wat is dat nou weer voor een mens ::) ::) ::)
(maar ze gaven me wel gelijk en een heleboel voorbeelden, die ik vroeg, klopten precies :P )
Door chamourel
[quote="cheeta"]

Dat wordt een heel begeleiding`s plan opstellen lijkt me ,voeding,gedrag.
pas maar op voor je het weet ben je hun persoonlijke begeleider op hondgebied ;D ;D
[/quote]

ja of ze mag het hondje meenemen....... ;D ;D :-X
Door K@rin
geen bericht betekende goed bericht, maar ik was toch wel heel nieuwsgierig hoe het met het hondje Ashly ging ..........
Want mevrouw vertelde, dat het hondje helemaal geen vlees mocht hebben van de dermataloog, omdat ze daar overgevoelig voor was ::) :o Ze was ook heel erg kieskeurig v.w.b. haar eten .......
Ik heb vanmiddag dus zelf maar even gebeld hoe het ging ..................
Nou het gaat prima !!
Ashly vind het heerlijk en heeft helemaal geen last van diaree. Mevrouw vertelde uit zich al, dat ze veel mooiere kleinere vaste keuteltjes had !!! :)
Mevrouw heeft een vriendin met een Yorkshire terrier, die ook regelmatig problemen heeft, altijd aan de diaree, etc etc ...........
Zij wil nu ook Carnibest gaan proberen bij haar hondje ;D
Maandag ga ik dus weer een nieuw partijtje vor 2 mini-hondjes afleveren ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door