Hoi hoi
Nu het gips eraf is bij Skip kan je duidelijk zien dat de spieren geslonken zijn.En dan met name in zijn voet. Kan ik iets doen om het sterker te maken?
Groetjes van Brenda
Moderator: Lizzy
avalon schreef: Recht vooruit laten lopen en in los zand in stap een heuvel op dan moet hij de spieren in de achterpoten wel gebruiken. Niet laten rennen want dat is te gemakkelijk voor hem. Langzaamaan naast de fiets oefenen in een constante draf. En zwemmen is altijd goed, maar niet in te koud water.Volgens mij is Skip nog te jong om aan de fiets te mogen lopen.
sylvia schreef: Skip is nog veel te jong voor de fiets,met gewoon lopen komen zijn spieren ook wel terug .Ach joh.....oranje/rose
Truus dat gips was knal roze![]()
brenda schreef: hahaha lachen.Ja hahhaha dat er iets omheen zat was duidelijk alleen de kleur schijnbaar niet
Dat was geen roze gips maar een sok die over zijn gips heen zat ter bescherming.
Onder de sok zat geel gips. Ik ga mijn best doen met skip. Het ziet er alleen zo vreemd uit, net alsof hij een platvoet heeft.
Als de spieren volgende week maandag nog zo slap zijn, dan moet hij een injectie! En dat heb ik natuurlijk liever niet zoals jullie kunnen bedenken.
Groetjes Brenda