Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Cherry
mb schreef: Waar ligt Wommelgem?
Naast Antwerpen

@ Wendy, zou leuk zijn als je ook meegaat dan zijn we mss al met z'n vieren :D
Door Eidos
geer schreef: Nou, geweldig verjaardagscadeau, toch? Neem je de hele familie gewoon mee, leren ze ook nog wat! ;D
Mijn kant van de familie moet allemaal uit drente komen ... dus zitten bij elkaar al 3 uur in de auto om bij mij te komen en terug, denk dat ze het niet op prijs zullen stellen als ik ze nog langer laat rijden ....
Door drdrum
Kom ook uit Drente,valt best mee.Ik kom di.middag met vriend uit Deventer.We maken er gewoon een uitje van.Zo vaak krijgen we niet de kans om Mogens te horen.
Door Cherry
Elvira schreef: Ik heb me ook opgegeven voor wommelgem.
Leuk, ik heb vandaag de bevestiging van mijn betaling aangekregen :D
Wij gaan met z'n drietjes, Ikke, Thunder en chrisje
Door Sennaruby
Via barf-natuurlijk.nl kwam ik op de site van alles-rauw.nl en daar stond dat Mogens op 8 februari in Den Ilp komt voor 25 euro ipv 35.....
Door MoniqueAppels
Sennaruby schreef: Via barf-natuurlijk.nl kwam ik op de site van alles-rauw.nl en daar stond dat Mogens op 8 februari in Den Ilp komt voor 25 euro ipv 35.....
Ja hierover had ik mij ook al verbaasd en een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen.
Door geer
Rovanna schreef: Ja hierover had ik mij ook al verbaasd en een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen.
Barf-natuurlijk organiseert een aantal lezingen (Stichting Alles Rauw) en 'wij' ook (Bandit, Puur Natuur en Natuurlijk! voor dieren). Wij hebben alleen als eerste de prijs vastgesteld. Die is gebaseerd op de prijs van Mogens, de zaalhuur, organisatie, hapjes en drankjes en wat hij normaal vraagt voor een lezing. En Barf-Natuurlijk is daar iets onder gaan zitten. Dat kan beur'n ;)
Door Erna
Ik kom naar Weesp, die hapjes en drankjes en de nagesprekken die daaraan vast hangen lijken me wel wat! ;D

Geer, kan ik nog switchen naar de maandagavond?
Door geer
Erna schreef:

Geer, kan ik nog switchen naar de maandagavond?
Ja, dat kan nog wel! Ik zal je op de andere lijst zetten..of Tan, want ik werk donderdag pas weer in de winkel ;)
Door Lizzy
Hitam schreef: We hebben een stuk of 8 dierenartsen die naar de lezingen gaan. Goed he!
Wauw! Dat is zeker goed!!! Misschien kunnen zij binnenkort op de Pro-Vers dierenarts lijst van Barfplaats :D!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door