Moderator: Lizzy
wil2 schreef: Denk inderdaad dat het overgeven goed is geweest,Diaree zou 't minste van mijn zorgen wezen....
maar denk ook dat ze nog wel aan de schijtrees gaat![]()
![]()
202Spots schreef: 'n pakje boter is 250 gram...omdat "gewoon 'n bonk vet" te noemenNou sorry ik zou er ook niet om janken hoor, ze gaan er heus niet aan dood, ja gezond is anders maar helaas het is gebeurd ja toch.en zou ik ook niet om lachen..
Wees maar blij dat ze heeft overgegeven..
KayleighShanden schreef: Nou sorry ik zou er ook niet om janken hoor, ze gaan er heus niet aan dood, ja gezond is anders maar helaas het is gebeurd ja toch.Ik geloof niet dat je me begrijpt....MIJN hond zou er misschien niet gelijk dood van gaan....maar ik kan je wel garanderen dat ze er waarschijnlijk 'n goeie pancreatitis attack van krijgt.
We kunnen overal wel paniek om zaaien dan...een schaal chocolade, dan is er rede tot paniek...
herder_lover schreef: vertel eens Dory! Wat is het precies wat jij bedoeld? Ik kan me voorstellen dat het slecht is voor een hond, hoewel ook afhankelijk misschien van het soort en gewicht?Ras of gewicht maakt niet uit, wanneer 'n hond TEveel vet in 1 keer eet dan kan ie 'n pancreatitis attack krijgen.
wat kan er dan wel gebeuren met de hond? Niet om paniek te zaaien hier, maar wel voor oplettendheid enzo... Ik wil het serieus graag weten...