Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jose
Hoi Avelon

Vervelend een levendige hond die toch niet helemaal ok is, weet je vaak niet wat je er mee aan moet niet.

Maar als ze bij mijn zo kwakkelen met spugen en zo, dan geef ik ze 's morgens altijd een beschuitje. En zorg dat er niet al te koud water staat maar beetje lauw. Blijft dat er in dat 's middags weer beschuitje of twee. Blijf dat er ook in dan 's avonds gekookte kip met beetje rijst. Als het dat goed gaat dan weer langzaam over op de gewone maaltijd.

Als dit alles er steets weer uit zou komen zou ik denk wel ook naar de da gaan, maar is hier nog nooit voor gekomen. Afkloppen.

Hoop dat het snel beter gaat met er.
Door avalon
Ze heeft vandaag niet gespuugd en ze heeft ook weer wat streken laten zien. Ze heeft net wel weer gegeten gekookte rijst met wat vlees. Ze is nog wel rustiger dan normaal. Er stond net iemand voor de deur en ze is niet overeind gekomen. Maar ik maak me geen zorgen meer. Ze heeft wel een oorontsteking.
Door Lizzy
Hoi Renate, nou zo te lezen voelt ze zich beter als gisteren! Toch?! Gelukkig maar.....!
Door avalon
Gelukkig wel. Ik heb wat extra vit c gegeven, ik denk nl dat het toch een buikgriepje was en dat het door stress allemaal wat erger is geworden. En oorontsteking bij haar ben ik wel aan gewend, moet ze maar niet in elke plas duiken die ze tegenkomt. Haar temperatuur is wel nog aan de lage kant 37.5, maar gisteren is ze stiekum naast mij in bed gaan liggen toen ik vanmorgen wakker werdt lag ze helemaal onder de dekbed. Vanavond mag ze weer mee naar boven. Ze heeft vanmiddag een beertje van mijn dochter stuk gebeten >:(, dus het gaat de goede kant op met haar :D.
Door avalon
Je had Avalon vandaag moetten zien op de wandeling :D Het was eenenal temperament en thuisgekomen raasde ze gewoon door :o Nu alleen haar oor nog, ze heeft natuurlijk weer lekker overal in liggen rollebollen, maar ze is zeker helemaal hersteld :D
Door SHIVA
hoi avalon
het is gelukkig allemaal goed met je hondje
gr shiva
Door avalon
Nou of het goed is ??? Ze is compleet gek geworden ;D Tis net een dolle stier ;D Maar ik zie dit wel veel liever Avalon avec brio :D
Door avalon
Avalon doet alles in fases deze keer, nu heeft ze dus last van diarree (braken en diarree samen vind ze maar nix). Ik ben alleen bang dat ze onderdelen van een beertje heeft gegeten :o. Ik heb nl een kompleet aan flarden gescheurd hondje (dat Nienke van puur natuur had gekregen). Ik heb de ogen en de neus niet terrug gevonden, en ze had bloed bij haar ontlasting,daar het helder rood was maak ik mij niet zo'n zorgen en durf ik wel af te wachten, ze gedraagt zich niet ziek. En haar temperatuur is 37,6. Ik denk toch dat deze temperaturen normaal zijn in de avond bij Avalon. Ik heb er de lijst bij gepakt van toen ze drachtig was en daar kom ik deze temperaturen ook tegen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door