Moderator: Lizzy
danou2004 schreef: Hij krijgt 500 gram cb per dag en 2x per week pens en hij smult er echt vanWat weegt hij nu en wat zou zijn ideale gewicht moeten zijn ??
Karin & Pyrs schreef: Wat weegt hij nu en wat zou zijn ideale gewicht moeten zijn ??de laatste keer dat hij gewogen is bij de da was hij geloof ik 43 kilo
danou2004 schreef: de laatste keer dat hij gewogen is bij de da was hij geloof ik 43 kiloDan zou 500 gram per dag toch nog wel eens te veel voor hem kunnen zijn om echt af te vallen ...........en dat mag toch wel 33 zijn lijkt me.dat is de golden van mijn vriend ook en die is super fit en gezond
danou2004 schreef: de laatste keer dat hij gewogen is bij de da was hij geloof ik 43 kilogewicht zegt niet alles hè.en dat mag toch wel 33 zijn lijkt me.dat is de golden van mijn vriend ook en die is super fit en gezond
danou2004 schreef: de laatste keer dat hij gewogen is bij de da was hij geloof ik 43 kiloKun je zijn ribben voelen en zit zijn vel lekker los ?en dat mag toch wel 33 zijn lijkt me.dat is de golden van mijn vriend ook en die is super fit en gezond
Karin & Pyrs schreef: Kun je zijn ribben voelen en zit zijn vel lekker los ?zn ribben zitten verstopt onder een flinke laag spek en zn vacht is dof.en conditie heeft hij niet na 100 mtr beetje in draf lopen is hij al moe en na een normale wandeling van misschien maar 20 min ook al.als ik hem minder geef dan 500 gr heeft hij echt honger of is daar ook wat aan te doen
Of moet je heel hard duwen om ze te voelen ?
danou2004 schreef: de laatste keer dat hij gewogen is bij de da was hij geloof ik 43 kiloDat ligt helemaal aan de bouw van de golden en kan je haast niet als voorbeeld nemen. De types goldens verschillen teveel om daar een peiler op te zetten. Als je ingevallen flanken kunt zien en over de rug de wervels voelt lopen, dan is een golden goed op gewicht. Ik heb een reu die was 43 kilo en nu 38 kilo.en dat mag toch wel 33 zijn lijkt me.dat is de golden van mijn vriend ook en die is super fit en gezond
danou2004 schreef: zn ribben zitten verstopt onder een flinke laag spek en zn vacht is dof.en conditie heeft hij niet na 100 mtr beetje in draf lopen is hij al moe en na een normale wandeling van misschien maar 20 min ook al.als ik hem minder geef dan 500 gr heeft hij echt honger of is daar ook wat aan te doenJe kunt hem dan misschien 1x per dag 400 gram gaan voeren, dan heeft hij een meer verzadigd gevoel.