Update Whoofer:
De afgelopen dagen zien we toch weer een klein beetje verbetering. Ze loopt weer ietsje beter.
En, we zijn vandaag voor de tweede acupunctuur behandeling bij Tannetje geweest. Nou, Whoofer vindt dat dus wel best he, die naalden in haar lijf! Ze is er gewoon rustig bij gaan liggen! Volgens mij vindt Whoofer Tannetje wel heel aardig, want ze is duidelijk niet zo nerveus als dat ze normaal gesproken bij de dierenarts is.
Maar goed, vanavond stond Whoofer ineens weer op de trap.... Pfff, eerder deze week lag ze ook ineens weer op de bank (daar kon ze eerder echt niet opspringen). Ik was 1 tel boven. We moeten dus nu ook de banken weer barricaderen en we moeten dit weekend een traphekje gaan halen. Want, de kat eet op de trap en ik heb haar bakje al op het aanrecht gezet, boven gezet, maar de kat wil persee OP DE TRAP ETEN (ik krijg he hubeskelubus van die beesten). Maar OK, het IS wel een teken dat Whoofer zich beter begint te voelen. En natuurlijk mag zij dit soort dingen dan absoluut NIET doen! Maar jeetje, ik kan haar moeilijk aan een ketting leggen! En zij is en blijft een Basset...
En ja, ze heeft door de prednison ook nog eens ontzettende honger! Nu was ik die al af aan het bouwen en in overleg met Tannetje hebben we besloten dat we er mee stoppen. Ze heeft ontzettende honger, vreet allerlei gorigheid van straat. Eet dus het kattenvoer op en ze valt nu ook niet meer af. En dat is OOK slecht voor haar rug.... En, daarnaast plast zij inmiddels ook regelmatig in huis omdat ze haar plas niet op kan houden... (en ik ga 30 keer per dag met haar plassen). Net als bij Saar. Die werd ook onzindelijk. Dus, kappen met die handel.
Nou ja, al met al ben ik niet ontevreden! Ik ga morgen Dorit even bellen om te vertellen hoe het gaat (had ze gevraagd).
Oh, Tannetje en ik hebben het ook nog even over Pinkel gehad (ja, ik vertel alles hoor

). Over haar gekke gedrag en het feit dat ze zo hysterisch onrustig kan zijn. Tannetje kreeg ineens een ingeving over het homeopathische middel Hyoscyamus. Dus, dat hebben we meegenomen voor Pinkel. Thuisgekomen ben ik even wat gaan lezen over dit middel... enne, verdomt zeg, alsof Pinkel beschreven wordt. Tannetje, ik vind dat razend knap van je!! Dank je wel! We gaan dit vol goede moed proberen!
Groetjes, Lizzy