Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Chlorella is een algje. Het werkt zachter qua ontgiften als groene leem. Het geeft ook energie en het bevat vitamines, mineralen, vetzuren, chlorofyl, etc.Dank voor je reactie Lizzy. In het begin heeft hij een paar weken Bandit gehad en de reactie was hetzelfde.
Op deze site is er veel info te vinden over chlorella (en ik heb geen aandelen): http://www.chlorella-alg.com/
Overigens: als dit blijft, dan ik zelf toch ook eens een ander merk proberen of zelf gaan samenstellen. Gewoon om even zeker te zijn dat het niet een reactie op dit voer is.
Anna2 schreef: even het volgende.Geweldig voor jullie!! Wij gaan vandaag meteen een flesje halen en het uitproberen. Hoeveel geven jullie hem ervan?
Onze hond heeft sinds vorig jaar mei dezelfde problemen als jou hond.
Jeuk, korsten over z'n gehele lichaam en wij waren inmiddels radeloos want er was niets wat hielp.
Had aan onze dierenarts inmiddels een verwijziging gevraagd voor een dermatoloog in een tweedelijnskliniek.
De hond kon niet meer gekamt worden van de korsten en we stonden op punt hem kaal te scheren zodat we de wonden konden behandelen.
Ik moest vorige week even tanken en sprak met de mevrouw van het tankstation en het gesprek ging natuurlijk over honden.
Ik vertelde van onze problemen en wat bleek haar hond had een aantal jaren geleden hetzelfde gehad.
Zij heeft hem toen van DR.VOGEL VIOLA TRICOLOR gegeven en de jeuk en korsten waren na een paar weken verdwenen.
Aangezien je op een bepaald moment bereid bent om alles te proberen heb ik dit ook direct gekocht en heb het aan onze hond gegeven.
Tot mijn grote verbazing werkt dit spul perfect en de hond is nu een week later jeuk en korst vrij en er komen ook geen nieuwe plekken meer bij.
Er hoeft geen dermatoloog meer aan te pas komen want het is (hoe ongelofelijk het ook klinkt) over z'n huid is mooi glad zonder korsten.
Ik heb nu een half flesje gebruikt en ga er nog voor de zekerheid een poosje mee door.
Ik raad je aan het eens te proberen het heeft hier fantastisch gewerkt.
andres schreef: We gaan vandaag beginnen met de tricolor druppeltjes en zijn heel benieuwd of het ook bij Joey werkt. Wij houden jullie op de hoogteZijn nu een paar dagen verder. Voor we met de druppels begonnen zagen we een verbetering, plekken minder rood en hij krabde zich een stuk minder, ook keek hij weer fier uit zijn ogen. Met de druppels verergerden de klachten, plekken vuurrood en veel jeuk.