goed dat je gegaan bent en sterkte de komende tijd!

Moderator: Lizzy
margreet schreef: Gelukkig is er nu goed naar gekeken,ik vraag me alleen af waarom je voor bepaalde dingen wel bij die andere da blijft,zou ik niet doenAlleen voor de entingen. De 2 entingen die ze per jaar krijgt krijgt ze nu op dezelfde dag. Dat kan dus niet misgaan. Het punt is dat we 14 jaar lang bij deze praktijk kwamen, zonder problemen. Het gaat dus normaal gesproken prima. Natuurlijk wil ik niet het risico nemen door te zeggen: ach, meestal gaat het wel goed. Met de entingen ben ik niet zo bang voor problemen en deze DA zit bij ons in het dorp. Die waar ik vandaag was zit minimaal een half uur rijden bij ons vandaan. Dat kost niet alleen veel tijd, maar ook geld om er te komen. Het is dus puur practisch.![]()
ine schreef: Leer te luisteren naar je eigen gevoel, dat is iets, wat wij niet voelen en het blijven voor ons gewoon zinnen, die door iemand geschreven zijn.Wat je zegt is precies raak. Toen ze in de zomer in korte tijd zo ziek werd werd ik door een onbekende spoedarts ook afgescheept met een "kijk het even aan". Maar je kent je hond en inderdaad, je voelt dat. Achteraf goed dat ik toen niet lang gewacht heb en wel ben gegaan, want ze had dus gewoonweg een vergiftiging te pakken die haar fataal had kunnen worden. Die situatie toen heeft me wel geleerd dat ik moet luisteren. Ik voelde me een vreselijke zeur vandaag aan de telefoon, maar ben maar wat blij dat ik zo'n zeur ben.
Maaike_L schreef: Zeker fijn! En ik hoop dat ze geen therapie o.i.d. meer nodig zal hebben, maar anders zal ik hier zeker aan denken.Hoi,
Nogmaals bedankt.![]()
carole schreef: Bemoei me er ook maar even mee, hopelijk heeft ze idd geen therapie nodig maar je kunt eens op de site van dokter Dorith Aharon kijken, zij is therapeut speciaal voor honden.Hoe meer bemoeials, hoe beter.
http://www.kreupeldier.nl