Moderator: Lizzy
isabel debacker schreef: Kan je met je vraag niet helpen, maar in elk geval ik vind het super dat hij weer beter isJaa,goed he,ik ben echt blij,alhouwel ik soms ook nog met angstige gevoelens zit van als hij het niet nog een keer krijgt.Met water drinken let ik ook erg op,ik oel ook best wel vaak aan zijn maag of het niet opgezet is.Maar die angsten zullen vanzelf wel slijten![]()
mb schreef: Fijn dat het weer beter gaat!Ja,dat klop,heb je gelijk in,Kip en koolvis is idd erg mager.
Wanneer je weer rauw mag voeren, durf ik niet te zeggen.
Je geeft nu wel wat meer voer wat betreft gewicht, maar het is natuurlijk wel erg mager vlees, lijkt me. Misschien dat het daardoor komt dat hij nog niet weer aankomt.
Daarbij moet hij natuurlijk ook nog herstellen van de operatie, dus zal hij wellicht ook wat meer verbruiken?
diana schreef: ik weet niet hoe dat dat zit met een maagtorsie, mijn Lady is een keer aan haar darmen geopereerd wat ook een zware operatie was en de eerste dagen daarna was het wat eten geven betreft heel bepalend of de afloop goed zou blijven .De porties verdelen over 3 of 4 x per dag is idd beter nu voor Cairo.En dan een beetje gekookt of lauw water eroverheen gooien zodat Cairo daarna niet teveel water gaan drinken
Ik heb haar 1 dag gekookte kip gegeven ,
en daarna gewoon haar eigen carnibest weer
maar verdeeld over 6 porties ipv 2.