Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
Hee Tieneke, hoe is het met jouw krantenwijk? Hier lopen we lekker ;D! Wel wat koud, dat wel.

Maar goed, wat is dat toch voor iets raars dat sommige honden zo dol op Rodi zijn? Misschien de combinatie veel orgaanvlees+graan? Volgens mij zitten er geen smaakstoffen in (staat op de site dat dat niet nodig is).

Groetjes, Lizzy
Door sylvia
Zou het niet door de hoeveelheid pens komen,dan is dat misschien een idee Tieneke ,om als hij niet wil eten er vuile pens aan toe te voegen.
Door SHIVA
hoi tieneke het is wat he met die hond van je
maar zolang hij nog bij jullie is laat hem dan maar lekker verwend zijn
en ach zo krantenwijkje is niks mis ;)
en verliefd op onze huisdieren?
heerlijk toch dat gevoel
gr shiva
Door Nelly
Tieneke, ik hoop dat jij je nollebakmonster nog héél lang bij je mag houden, net zoals ik hoop dat ik mijn eigen Ashley nog heel lang bij me mag houden. Dat krijg je nl. met honden, hoe ouder ze worden, hoe meer je van ze gaat houden.
Door tieneke
[quote="Lizzy"]
Hee Tieneke, hoe is het met jouw krantenwijk? Hier lopen we lekker ;D! Wel wat koud, dat wel.

Maar goed, wat is dat toch voor iets raars dat sommige honden zo dol op Rodi zijn? Misschien de combinatie veel orgaanvlees+graan? Volgens mij zitten er geen smaakstoffen in (staat op de site dat dat niet nodig is).

Groetjes, Lizzy
[/quote]
Nou Lizzy die krantenwijk valt behoorlijk tegen hoor(ook de opbrengst!)
Ik vind de Rodi kompleet een beetje kruidig ruiken,zeker als ik er wat heet water door deed stond hij al te likken en te smakken ;D
Nu met de Carnibest ruikt het gewoon veel minder maar het ziet er 10 keer beter uit!
Als zijn voorraad light op is gaat Corine speciaal voor Kobus de gepofte rijst (wat te verwaarlozen is)weglaten.
Dat is nog eens service!
Nu maar hopen dat verwende Nol het blijft eten.
Zijn hongeraanvallen zijn overigens verdwenen.
En hij plast toch weinig,hopelijk gaat hij het heel goed doen op dit recept :D
Door tieneke
[quote="sylvia"]
Zou het niet door de hoeveelheid pens komen,dan is dat misschien een idee Tieneke ,om als hij niet wil eten er vuile pens aan toe te voegen.
[/quote]
Gelukkig eet hij de Carnibest op Syl ;)
Door tieneke
[quote="Karin & Pyrs"]
[quote="tieneke"]
[Kobus staat sinds december op Rodi kompleet.
Hij weigert in principe om iedere vorm van barf te eten.

[/quote]

D'r moet toch wel iets speciaals in Rodi zitten ???, want Joey wil eigenlijk ook alleen maar de Rodi goed eten ...
Zou het een "ouwe mannen" kwaaltje zijn ... ;D
[/quote]
Ik denk dat het voor onze ouwe mannen gewoon lekker ruikt! :P ;D
Door sharpie
Wat goed Tieneke dat Kobus de Carnibest eet :D
En dat zijn honger aanvallen ook verdwenen zijn :)
Goed nieuws :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door